کارخانه تولید کشمش صادراتی تاکستان

کارخانه تولید کشمش و نخود پالیز صادراتی این مجموعه در انواع تیزابی ، طلایی و سبز در تاکستان استان قزوین واقع شده است مشتریان متقاضی کشمش صادراتی تاکستان می توانند برای تامین نیاز خود با واحد فروش این کارخانه ارتباط بگیرند.

کارخانه تولید کشمش صادراتی تاکستان

انواع کشمش صادراتی کارخانه

انواع کشمش صادراتی کارخانه

کشمش و نخود بو داده یکی از بهترین محصولات صادراتی کشور ما به شمار می رود که به دلیل تنوع بالا و کیفیت منحصر به فرد بسیاری از بازرگانان و تجار خارجی دنبال این محصولات ایرانی می باشند.

 

معمولاً کشمشی که برای صادرات انتخاب می شود شامل خصوصیات زیر می باشد :

  1. کشمش رسیده ، بدون هسته و بافت نرم
  2. کیفیت مرغوب و درجه یک
  3. خوش رنگ و زیبا
  4. عاری از ناخالصی مانند چوب ، شیشه
  5. رعایت آنالیز و استانداردهای بهداشتی

 

کشور ما در رتبه اول تنوع محصولات باغی و به ویژه کشمش در دنیا قرار دارد که این مسئله به نوع اقلیم و شرایط آب و هوایی مناطق تولیدی برمی گردد. تقریباً یک پنجم مناطق کشور ما در تولید این محصولات نقش دارند.

 

یکی از مناطق مهم تولید کننده کشمش تاکستان قزوین می باشد که کارخانه تولید و بسته بندی این مجموعه نیز در آن واقع شده است انواع کشمش صادراتی که در این کارخانه عرضه می شود عبارت است از :

  1. کشمش پلویی آفتابی
  2. کشمش سلطانی یا تیزابی
  3. کشمش گلدن یا انگوری
  4. کشمش سبز
  5. کشمش سرکه ای

کشمش صادراتی تاکستان

 

قیمت کشمش صادراتی تاکستان

فصل جدید تولید کشمش در برخی از مناطق کشور مانند کاشمر با چیدن انگورها و تبدیل آن به کشمش الان شروع شده که این فرایند جمع آوری تا تولید کشمش حداکثر یک ماه طول می کشد در منطقه تاکستان هم از 15 شهریور به بعد فصل جدید آغاز شده که این مجموعه امسال قصد دارد بنا به پیشنهاد مشتریان انگور مورد نیاز را از باغداران خریداری و خود کارخانه کار صفر تا صد فراوری آن را انجام می دهد که این کار مقرون به صرفه و هم باعث کاهش قیمت محصول و بالا بردن حاشیه سود برای شما می شود.

 

متاسفانه با افزایش بی سابقه قیمت ارز در این روزها و آشفتگی بازار نرخ و قیمت کشمش صادراتی تاکستان در آغاز فصل جدید افزایش چشمگیری داشته و روز به روز در حال نوسان افزایشی می باشد که این وضعیت ناپایدار به صادرات ما آسیب می زند.

کارخانه تولید کشمش صادراتی تاکستان

کارخانه تولید کشمش صادراتی تاکستان

کارخانه تولید کشمش تاکستان دارای تجهیزات و انواع دستگاه های لازم برای سورتینگ بوده و حجم تولید کشمش صادراتی آن در روز حداکثر 10 تن می باشد. گفتنی است که نوع بسته بندی محصولات نیز بنا به درخواست مشتریان از لحاظ وزن و طرح قابل تغییر بوده و مطابق با نظر مشتری ارائه می گردد.

 

این مجموعه قدم به قدم ، شفاف و صادق به جلو حرکت می کند و از مشتریان صادراتی که خرید با حجم بالا را دارند دعوت به عمل می آورد که برای اطمینان خاطر از کارخانه بازدید به عمل آورده و در صورت رضایت و کسب اعتماد نسبت به خرید اقدام کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما