فروش کشمش صادراتی کاشمر به قیمت روز

فروش کشمش صادراتی کاشمر اعم از کشمش سبز و زرد قلمی به قیمت روز در کارخانه تولید ، فرآوری و بسته بندی این مجموعه امکان پذیر می باشد صادرکنندگان می توانند برای سفارش این محصولات به صورت حضوری و اینترنتی با بخش فروش کارخانه ارتباط بگیرند.

فروش کشمش صادراتی کاشمر به قیمت روز

انواع کشمش کاشمر

کشمش صادراتی کاشمر

منطقه کاشمر و در کنار آن خلیل آباد با داشتن حدود 11 هزار هکتار باغات انگوری و تولید 15 هزار تن کشمش مهم ترین محصول استان خراسان بعد از زعفران می باشد که با توجه به تولید انحصاری این محصول هر سال مصرف کشمش آجیلی کل کشور را تامین می کند.

**** اگر بخواهیم انواع کشمش ممتاز کاشمر را بشناسیم می توان از کشمش سبز و طلایی قلمی به عنوان مهم ترین کشمش این منطقه نام برد که از ارقام گوناگون انگور به دست می آید و همه کشمش تولید شده ارزش صادراتی ندارد فقط کشمش حاصل از انگور پیکامی که دارای بافتی نرم قدی دراز ، کشیده و پرگوشت  و بدون هسته بوده برای صادرات به خارج از کشور استفاده می شود.

 

تولید این محصولات در اتاقی سرپوسیده با دیوارهای سوراخ دار به نام خانه کشمشی انجام می شود که انگور چیده شده را با مایع تیزاب به مدت چند ثانیه آغشته کرده و سپس در بارگاه یا بارانداز روی سیم در فاصله یک متری از زمین آویزان می کنند تا پروسه خشک شدن آن از تا دو هفته آرام آرام سپری شود.

 

اگر بخواهند رنگ کشمش به سمت زرد و طلایی سوق پیدا کند تمام فضای اتاق را بسته و گوگرد را در ظرفی ریخته و آتش می زنند تا دود آن باعث طلایی شدن رنگ و همچنین مقاوم شدن کشمش در برابر آفات ، حشرات و طولانی شدن عمر آن بشود.

از دیگر محصولات کاشمر می توان از کشمش آفتابی خوراکی و نوع  آبگیری معروف به «گله کاشمری» و کشمش مویز هسته دار عسکری نام برد که علاوه بر مصرف خوراکی در تولید سرکه ، الکل و شیره گیری استفاده می شود.

فروش کشمش صادراتی کاشمر

فروش کشمش صادراتی کاشمر به قیمت روز

مجموعه لعل تاک فروش کشمش صادراتی کاشمر را به قیمت روز با کیفیت ممتاز و مرغوب در کارخانه زیر نظر این مجموعه عرضه می کند. در فصل جدید کشمش که از مهرماه آغاز شده است قیمت کشمش صادراتی کاشمر نیز تحت تاثیر افزایش نرخ ارز دچار نوسان شده و قیمت ها نسبت به پارسال گران تر شده است.

 

**** قیمت روز کشمش صادراتی کاشمر در تاریخ 99/08/03 عبارت است از:

  1. کشمش طلایی قلمی درجه یک در کارتون 10 کیلویی خالص                   کیلویی  36000 تومان
  2. کشمش سبز قلمی درجه یک در کارتون 10 کیلویی خالص                      کیلویی  55000 تومان
  3. کشمش آفتابی درجه یک برای آبگیری                                                کیلویی  15000 تومان

این مجموعه انواع کشمش کاشمر را بدون واسطه از تولید کننده به صورت فله در کیسه خریداری کرده سپس در کارخانه فراوری و در بسته بندی های 5 و 10 کیلویی آماده عرضه می کند ، شما می توانید برای تامین سفارش خود با مدیر فروش کارخانه جناب آقای نادری فر ارتباط بگیرید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما