فروشنده کشمش آفتابی تولید کاشمر

فروشنده کشمش آفتابی تولید کاشمر به صورت دانه دار و بیدانه و از بهترین محصولات آفتاب خشک این مجموعه می باشد که انواع کشمش را مستقیم از کارخانه به صورت فله و بسته بندی شده و همچنین پاکت بسته بندی خشکبار برای مشتری عرضه می کند.

فروشنده کشمش آفتابی تولید کاشمر

کشمش آفتابی در ایران

کشمش آفتابی تولید کاشمر

قدمت تولید کشمش و نخود قرمز در سنندج در ایران تاریخی و به هزاران سال قبل بر می گردد. اما قدیمی ترین نوع در بین این محصولات کشمش آفتابی بوده که به آسان ترین روش به صورت آفتاب خشک تولید می گردد.

پروسه تولید کشمش آفتابی مزایایی مانند تولید ارگانیک ، آسان و راحت ، عاری از هرگونه مواد افزودنی ، بالا بودن ارزش غذایی در پی دارد اما  مشکلات و معایبی هم از قبیل طول عمر کوتاه ، باران ، گرد و خاک ، آفات و حشرات نیز ممکن به این محصول آسیب وارد کند.

 

برخی از انواع کشمش آفتابی که در ایران تولید می شود عبارتند از :

  • کشمش آفتابی عسکری تولید کاشمر
  • کشمش پلویی آفتابی تولید تاکستان
  • کشمش مویز هسته دار
کشمش آفتابی تولید شده در کاشمر در دو نوع دانه دار و بیدانه دراز ، کشیده و دارای لاشه پرگوشت بوده که برای مصارف خوراکی و همچنین نوع آبگیری آن به علت درصد خلوص و بازدهی بالا  برای تولید الکل طبی و صنعتی ، سرکه و شیره گیری مورد استفاده قرار می گیرد.

**** کشمش پلویی آفتابی تولید تاکستان و شال استان قزوین بدون هسته بوده و سایز ریز آن کوچک ترین کشمش ایران به شمار می رود که به بسیاری از کشورها مانند آلمان ، کانادا و استرالیا صادرات می شود.

 

**** کشمش دیگری که در آفتاب خشک می شود انواع کشمش مویز بوده که معمولاً هسته دار بوده که مهم ترین مناطق تولیدی آن می توان به داراب و بووانات فارس ، کاشمر خراسان ، تاکستان و شال قزوین اشاره کرد.

فروشنده کشمش آفتابی

فروشنده کشمش آفتابی تولید کاشمر

**** منطقه کاشمر و خلیل آباد استان خراسان یکی از قطب های اصلی تولیدکننده انواع کشمش سبز ، زرد قلمی و آفتابی می باشد که به علت داشتن باغات انگوری زیاد به شربت خانه خراسان معروف شده است و مشتریان زیادی در بازار داخلی و جهانی به خود جذب کرده است.

 

**** این مجموعه به عنوان فروشنده کشمش آفتابی تولید کاشمر و دیگر محصولات در این سایت بستری را برای خرید آگاهانه برای مشتریان فراهم کرده است برای خرید از این مجموعه فرم مشاوره و سفارش محصول را تکمیل کرده و ارسال کنید یا با بخش فروش مجموعه تماس تلفنی برقرار کنید.

محصولات آفتابی عرضه شده در این مجموعه به دو حالت فله ای در کیسه تمیز و بودجار شده 30 کیلویی و کارتونی در 5 و 10 کیلویی می باشد شما می توانید علاوه بر خرید اینترنتی در این شرایط کرونایی اقدام به خرید حضوری درب کارخانه داشته باشند تا پس از اعلام رضایت محصول شما آماده و به هرکجای ایران که هستید ارسال گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما