فروش کشمش صادراتی ملکان به قیمت روز

در این مجموعه امکان فروش کشمش صادراتی ملکان با بهترین کیفیت و به قیمت روز مستقیم و بدون واسطه از درب کارخانه وجود دارد مشتریان برای تامین نیاز خود با واحد فروش کارخانه کشمش تماس بگیرند.

فروش کشمش صادراتی ملکان به قیمت روز

کشمش صادراتی ملکان

 کشمش صادراتی ملکان

استان اذربایجان شرقی از مراکز مهم تولید کننده کشمش می باشد که توابعی از آن نظیر ملکان ، بناب و مراغه محصولاتی من جمله کشمش پلویی طلایی یا انگوری ، کشمش تیزابی و آفتابی در حجم بالا تولید و در بازار داخل و صادرات عرضه می شود.

کشمش گلدن یا پلویی طلایی از مهم ترین تولیدات منطقه ملکان محسوب می شود که جزو محبوب ترین و بهترین محصولات بوده و تمام ایتم های مربوط به صادرات اعم از بیدانه بودن ، ماندگاری طولانی و ظرفیت موجودی بالا را دارا بوده که بیشتر به کشورهای عربی و افریقایی صادر می شود.

بیشتر مشتریانی که با این مجموعه ارتباط می گیرند درخواست کشمش پلویی طلایی ملکان را دارند که این امکان برای ایشان میسر می باشد البته لازم به ذکر است که علاوه بر ملکان در ملایر همدان نیز این محصول تولید می شود اما کشمش ملکان یک سر و گردن بالاتر و باکیفیت تر از ملایر می باشد.

در تولید انواع کشمش ملکان اعم از پلویی طلایی و تیزابی از مایع تیزاب و دود گوگرد برای فرایند خشک شدن و به عنوان ماده نگهدارنده استفاده می شود ولی کشمش آفتابی به صورت طبیعی در معرض نور آفتاب روی زمین تولید و برای فراوری به کارخانه انتقال و بعد از سورت در کارتون بسته بندی می شود.

شهر ملکان آذربایجان با توجه به نوع اقلیم و شرایط جوی مناسب یکی از بهترین کشمش های ایران یعنی کشمش انگوری یا گلدن را تولید و سالانه حدود 800 کانتینر را به کشورهای مختلف صادرات می کند که این نشان از مهارت و تخصص بالای باغداران این منطقه و کارخانجات آن می باشند.

فروش کشمش صادراتی

قیمت روز فروش کشمش صادراتی ملکان

این مرکز به صورت تخصصی و حرفه ای در زمینه تولید و فروش انواع کشمش و مویز برای عرضه در بازار داخل و صادرات فعالیت می کند و این امکان برای مشتریان سفارش بالا وجود دارد که در محل کارخانه حضور یابند و انواع محصولات را مشاهده و بررسی نموده و در صورت تایید به قیمت روز نسبت به خرید اقدام کنند.

قیمت روز فروش کشمش صادراتی ملکان در این مجموعه در اواسط بهمن ماه 1399 عبارت است از :

  1. کشمش پلویی طلایی صادراتی کیلویی                     32000 تومان
  2. کشمش تیزابی رنگ روشن صادراتی کیلویی               25000 تومان
  3. کشمش آفتابی کیلویی                                          27000 تومان

این مجموعه کارخانه تولیدی کشمش گلدن کالیفرنیایی یا پلویی طلایی در ملکان آذربایجان دارد که ظرفبت تولید روزانه 22 تن کشمش را داشته و به صورت دو شیفت با تعداد 80 نفر نیروی انسانی مشغول به فعالیت بوده که محصولات را در کارتون های 10 کیلویی لیبل دار و شیرینک شده بسته بندی و به کشورهای عراق ، ترکیه ، امارات ، اردن ، عمان ، هند ، روسیه و اوکراین صادرات می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما