صادرات کشمش گلدن کالیفرنیایی ملکان

این مجموعه به عنوان مرکز صادرات کشمش گلدن کالیفرنیایی که از تولیدات ممتاز منطقه ملکان آذربایجان بوده می باشد برای اطلاع از قیمت محصولات مجموعه با بخش فروش مجموعه در این سایت ارتباط بگیرید.

صادرات کشمش گلدن کالیفرنیایی ملکان

کشمش گلدن کالیفرنیایی

کشمش گلدن کالیفرنیایی

 

 

کشمش گلدن کالیفرنیایی یا پلویی طلایی از عمده ترین محصولات صادراتی حوزه خشکبار در ایران شناخته شده که مرکز تولید آن ملکان و بناب آذربایجان و ملایر همدان می باشد که بیشتر آن به خارج از کشور صادرات می شود.

کشمش گلدن با نام GOLDEN RAISINS محصولی بیضی شکل ، شفاف ، بیدانه که به عنوان محصول صادراتی شناخته شده که طول عمر و تاریخ انقضای آن بالای دو سال بوده و موجودی آن در طول سال زیاد می باشد که این باعث شده کشمشی مناسب صادرات گردد.

 

تولید کشمش گلدن در منطقه ملکان به صورت سنتی و استفاده از بارگاه می باشد که انگورها را پس از آغشته کردن به مایع تیزاب در بارگاه به صورت عمود بر زمین آویزان کرده و سپس دود گوگرد به آن می دهند تا محصول طلایی رنگ شود البته در کارخانه کشمش نیز پس از شستشو و در گرمخانه نیز دوباره به آن دود گوگرد داده می شود تا محصول یک دست طلایی شود البته 5 % این محصولات ممکن است که رنگ آن متمایل به سبزه بزند.

قیمت کشمش گلدن کالیفرنیایی درب کارخانه این مجموعه در ملکان در اواخر دی ماه 1399 کیلویی 32000 تومان فی می خورد این محصول برای صادرات در بسته بندی کارتون 5 لایه و با وزن 10 کیلویی خالص ، لیبل دار و شیرینک شده عرضه می شود.

صادرات کشمش گلدن

صادرات کشمش گلدن کالیفرنیایی ملکان

این مجموعه کارخانه تولید کشمش برای صادرات کشمش گلدن کالیفرنیایی در ملکان آذربایجان تحت پوشش دارد که مجهز به دستگاه های سورتینگ کالر لیزر برای سورت رنگ و اندازه کشمش داشته  و با ظرفیت تولید روزانه 22 تن و با به کارگیری 80 نیروی انسانی به صورت تخصصی و حرفه ای مشغول به فعالیت می باشد.

 

این امکان برای مشتریان صادراتی وجود دارد که در بسته بندی مورد نظر هر گونه تغییر در طرح و لیبل روی کارتون ایجاد شود البته گفتنی است که برای انجام چنین کاری حتما باید قبل از سفارش چند روز به این کار اختصاص یابد زیرا که طراحی کلیشه و آماده سازی کارتون زمان بر می باشد.

اگر قصد صادرات انواع کشمش اعم از گلدن ، تیزابی ، سبز و کشمش مویز را دارید و می خواهید با این مجموعه همکاری کنید ابتدا بایستی با مدیر فروش کارخانه جناب آقای رضا نادری فر تماس گرفته و جزییات مربوط به نوع محصول ، کشور مقصد و زمان لازم و.. را بررسی کرده و در صورت تایید ایشان سفارش شما را ثبت کرده و کلیه کارهای آن را طبق مفاد قرارداد آماده و تحویل می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما