فروش کشمش سلطانا ملایر و تاکستان کارخانه

فروش کشمش سلطانا که قطب تولید آن در مناطق ملایر و تاکستان می باشد در کارخانه کشمش این مجموعه در بسته بندی 10 کیلویی انجام می شود صادرکنندگان می توانند برای سفارش مستقیم از کارخانه با بخش فروش مجموعه تماس بگیرند.

فروش کشمش سلطانا ملایر و تاکستان کارخانه

کشمش سلطانا یا تیزابی ملایر و تاکستان

کشمش سلطانا ملایر و تاکستان

کشمش سلطانا که در حقیقت همان کشمش تیزابی می باشد به عنوان محصولی تلقی شده که بیشترین میزان صادرات ایران متعلق به آن می باشد زیرا که تا دو سال ماندگاری و تاریخ انقضا دارد و در ضمن این کشمش بیدانه بوده و مشتریان زیادی در کشورهای مختلف دارد.

کشمش سلطانا با ظاهری گرد و بیضی در دو سایز ریز و درشت در رنگ های کهربایی و قهوه ای که در تولید نوع طلایی آن در کنار مایع تیزاب دود گوگرد نیز به آن داده می شود که باعث مقاومت بالای این محصول در برابر آفات ، حشرات و روشن شدن رنگ آن می شود اما نوع قهوه ای بدون دود گوگرد تولید شده و اصطلاحاً ارگانیک و طبیعی بوده و به آن کشمش خرمایی گفته می شود.

 

**** از مراکز اصلی تولید کشمش سلطانا در ایران می توان به مناطق زیر اشاره کرد :

  1. ملایر همدان
  2. تاکستان قزوین
  3. ملکان و بناب آذربایجان
  4. قوچان و درگز خراسان
  5. شهرهای اراک و زنجان

 

**** کشمش سلطانا ملایر و تاکستان به عنوان یک برند در جهان شناخته شده که باعث جهش در تولید این محصول در ایران شده است و  با توجه به کاهش ارزش پول ملی ایران قیمت جهانی کشمش نسبت به سایر کشورها ارزان تر بوده و این باعث جذب تاجران زیادی از کشورهای مختلف شده که در ضمن صادرات کشمش با سایر محصولات کشاورزی ایران نیز آشنا شده و نسبت به خرید آن رغبت پیدا می کنند.

نکته اینکه در حال حاضر که ارزش پول ملی ایران بسیار پایین آمده کشور ایران ارزان ترین فروشنده انواع کشمش در دنیا شناخته شده است.

فروش کشمش سلطانا

فروش کشمش سلطانا ملایر و تاکستان کارخانه

**** صادرکنندگان کشمش برای تامین محصولات نیاز دارند که از منطقه ای سفارش بگیرند که حجم تولید آن بسیار بالا باشد در ایران هیچ منطقه ای به اندازه ملایر و تاکستان وجود ندارد که هم سطح تولید بالا و هم کارخانجات زیادی داشته باشد لذا این اشخاص می توانند برای تامین کشمش صادراتی خود از واحدهای تولیدی این مناطق بهره جویند.

 

**** خریداران کشمش سلطانا علاوه بر تامین منطقه تولید کننده خود نیاز به مرجعی مطمئن برای آگاهی و مشاوره در مورد صادرات این محصول دارند یکی از این مراکز مجموعه لعل تاک می باشد که کارخانه تولیدی در تاکستان داشته و می تواند نیاز شما را تامین کند.

این مجموعه فروش کشمش سلطانا ملایر و تاکستان با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب را مستقیم از کارخانه کشمش عرضه می دارد تاجرانی که قصد خرید انواع محصولات این مجموعه را دارند با مدیر فروش آن به صورت تماس تلفنی یا در پیام رسان واتساپ ارتباط برقرار کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما