فروش مویز قرمز ارگانیک و آفتاب خشک

فروش مویز قرمز ارگانیک و آفتاب خشک که از بهترین تولیدات استان فارس می باشند مستقیم از کارخانه این مجموعه امکان پذیر شده است مشتریانی که قصد سفارش انواع مویز طبیعی را دارند می توانند با بخش فروش کارخانه ارتباط برقرار کنند.

فروش مویز قرمز ارگانیک و آفتاب خشک

مویز قرمز آفتاب خشک

 مویز قرمز ارگانیک و آفتاب خشک

مویز هم در کنار کشمش از انگور خشک شده به دست می آید که در طیف رنگی سیاه ، قرمز و قهوه ای و بدون هسته و هسته دار یافت می شود از آنجایی که ایران در زمینه تولید انواع مویز سرآمد می باشد لذا مشتریان زیادی در داخل و خارج از کشور دارد.

مویز قرمز رنگ نیز به سلامتی چشم ، دهان و دندان ، هوش بالا، تنظیم فشارخون ، تقویت قوای جسمی و جنسی و حافظه کمک زیادی می کند. در کل مویز با داشتن بیشترین مواد مغزی و ویتامین ها، به تنهایی یک داروخانه پرملات است که تمامی نیازهای یک انسان را برای داشتن جسم و روحی سالم تامین می کند.

مویز قرمز از تولیدات مهم کشور ما می باشد که بیشتر دارای هسته بوده و به روش آفتاب خشک در مناطقی از استان فارس نظیر دشمن زیاری ، داراب و بوانات و همچنین تاکستان قزوین و کاشمر خراسان و ملایر همدان تولید و عرضه می شود.

به صورت کلی مویزهای تولید شده در ایران بیشتر به روش آفتاب خشک و سایه خشک به دست می آیند و در مراحل تولید آن سعی می شود هیچ ماده افزودنی به آن افزوده نشود مگر اینکه خود مشتری این درخواست را داشته باشد.

به عنوان مثال در مورد مویز ریش بابا برای صادرات به افغانستان بعضی مشتریان می خواهند که علاوه بر گوشتی بودن لاشه آن رنگ آن نیز زرد باشد که برای این مورد بایستی مویز شستشو شده و سپس در گرمخانه خشک شده و به آن دود گوگرد داده شود تا رنگ آن زرد شود زیرا که بیشتر مصرف مردم آنجا مویز با چنین شاخصه هایی می باشد.

فروش مویز قرمز

فروش مویز قرمز ارگانیک و آفتاب خشک

در این مجموعه می توانید انواع مویز تولید شده در مناطق مختلف کشور نظیر مویز سیاه ، سرخ بش ، ریش بابا ، رطبی و فخری و همچنین انواع مویزهای وارداتی مانند مویز ازبک و افغان را با بهترین کیفیت ممکن خریداری کنید که در کارتون های 10 کیلویی بسته بندی و عرضه می شود.

 

**** فروش مویز قرمز ارگانیک و آفتاب خشک در این مرکز انجام می شود که این محصول به صورت ارگانیک و بدون اینکه هیچ کود و سمی به آن زده شود به صورت دیمی در مناطق دشمن زیاری و داراب فارس تولید و در بازار عرضه می شود.

مویز قرمز ارگانیک مشتریان زیادی در سراسر ایران دارد زیرا که بسیار مقوی و دارای طعمی دلنشین بوده  و قیمت آن نیز در قیاس با سایر مویزها ارزان تر می باشد اگر قصد خرید چنین محصولی را دارید کافی است با مدیر فروش کارخانه تماس بگیرید تا ایشان این مویز را مستقیم از کارگاه خود در شیراز برای شما ارسال نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما