خرید بهترین مویز ازبک در بازار

مشتریان گرامی این مجموعه مرکز خرید بهترین مویز ازبک و افغان با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب در بازار می باشد برای سفارش و اطلاع از قیمت انواع مویز با بخش فروش این سایت ارتباط بگیرید.

خرید بهترین مویز ازبک در بازار

مویزهای وارداتی به ایران

بهترین مویز ازبک

یکی از محصولات سالم و ارگانیک به دست آمده از انگور کشمش مویز می باشد که در قیاس با کشمش بسیار مقوی تر ، درشت و دارای ارزش غذایی و دارویی مفید برای بدن بوده و در تقویت ذهن و حافظه و سیستم ایمنی بدن نقش بسزایی دارد.

کشور ما در تولید انواع مویز بسیار سرآمد می باشد بیشتر مویزهای ایران در مناطقی از استان فارس مانند داراب ، بووانات و دشمن زیاری و همچنین تاکستان قزوین و کردستان تولید شده که معمولاً دارای هسته و در اندازه و ارقام مختلف می باشد.

مویزهای ایرانی بسیار خوش طعم و متنوع می باشد اما همین که هسته دار می باشند شاید که خیلی از مصرف کنندگان با این موضوع مشکل داشته باشند و درخواست مویز بیدانه داشته باشند در پاسخ باید بگویم اگر مشتریان چنین محصولی می خواهند امکان آن وجود دارد و آن هم خرید مویز ازبک و افغان می باشد که این مویز وارداتی محسوب شده و با شرایط سختی وارد ایران می شود و با توجه به افزایش نرخ ارز قیمت این محصولات نیز امسال به صورت قابل توجه ای گران شده است. و دیگر بسیاری از مردم توان خرید این محصول را ندارند و لذا از سبد غذایی آنها حذف گردیده است.

مویز ازبک از محصولات کشور ازبکستان بوده که بدون هسته ، سیاه رنگ ، خوش طعم ، شیرین و در اندازه و سایزهای مختلف موجود بوده و از مرزهای غربی و جنوبی کشور در بسته بندی 10 کیلویی وارد کشور می شود.

در نظر داشته باشید که اندازه ، سایز و طعم مویز ازبک در قیمت این محصول تاثیر دارد که هرچه اندازه آن درشت تر و طعم آن شیرین تر باشد نرخ آن بیشتر می شود.

خرید بهترین مویز ازبک

خرید بهترین مویز ازبک در بازار

البته در خرید چنین مویزهایی بایستی بسیار دقت کرد که اولاً محصول نرم باشد که این نشان از تازگی و امسالی بودن آن می دهد و ثانیاً طعم آن می باشد که بعضی مویزها مزه ملس می دهد که این نشان از کیفیت پایین آن دارد و قابل ذکر است که یک نوع مویز با قیمت مناسب تر از کشور تاجیکستان وارد ایران می شود که به نام مویز ازبک به فروش می رسد که اصلاً قابل مقایسه نیست لذا در موقع خرید رنگ ، نرمی و طعم آن را حتماً کنترل بفرمایید.

**** قیمت خرید بهترین مویز ازبک عرضه شده در این مجموعه برای بازار در اوایل بهمن ماه 99 به شرح زیر می باشد:

  1. مویز ازبک سایز 9 کیلویی                         75000 تومان
  2. مویز ازبک سایز 11 کیلویی                       95000 تومان
  3. مویز ازبک سایز 13 کیلویی                       110000 تومان
  4. مویز ازبک سایز 15 کیلویی                       125000 تومان

این مجموعه برای تامین نیاز اکثر مشتریان داخلی و صادراتی تمام تلاش و سعی خود را گماشته که انواع کشمش و مویز را با کیفیت اعلا عرضه نماید برای ثبت سفارش با مدیر فروش مجموعه آقای رضا نادری فر هماهنگ کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما