فروش مویز افغان درجه یک و درشت

فروش مویز افغان درجه یک که از محصولات وارداتی به ایران می باشد با قیمتی مناسب در این مجموعه عرضه می شود مشتریان زیادی در بازار خشکبار دنبال مویز افغان درشت می باشند.

فروش مویز افغان درجه یک و درشت

مویز افغان درجه یک

 مویز افغان درجه یک

یکی از محصولاتی که از انگور در کنار کشمش به روش آفتاب خشک به دست می آید مویز می باشد که در قیاس با کشمش درشت تر ، مقوی تر و با خاصیت بیشتر می شود و مردم در ایران بیشتر به سمت مصرف محصولات ارگانیک مانند مویز می روند.

یکی از انواع مویز که از کشور افغانستان به ایران وارد می شود مویز افغان می باشد که محصولی ارگانیک ، سیاه رنگ ، بدون هسته و بسیار خوش طعم و شیرین می باشد که در دو سایز ریز و درشت موجود می باشد که ارزش غذایی و درمانی مفیدی برای بدن انسان دارد.

 

**** در سال های گذشته که نرخ ارز قیمت عادی و معقولی داشت مویز افغان درجه یک مشتریان زیادی در ایران داشت ولی متاسفانه از زمانی که قیمت دلار بی رویه افزایش یافت نرخ این محصول و در کنار آن مویز ازبک که وارداتی است بسیار بالا رفته و مردم دیگر توان خرید این مویزها را نداشته لذا از سبد بسیاری از خانواده های ایرانی حذف گردیده است.

 

**** گفتنی است که با وجود قیمت بالای مویز افغان باز هم بعضی شرکت های خشکبار معتبر در ایران این محصول را وارد کرده و برای اینکه قیمت کاهش یابد آن را بسته بندی گرمی کرده و در فروشگاه های زنجیره ای خود در سراسر ایران به فروش می رسانند.

در کشور ما نیز مویز انگور سیاه که در مناطقی از استان فارس مانند داراب ، بووانات تولید می شود شبیه به مویزافغان می باشد اما این محصول به صورت هسته دار بوده و حجم تولیدی آن بسیاری کم و محدود می باشد.

مویز افغان درشت

فروش مویز افغان درشت با بهترین کیفیت

سایت مجموعه لعل تاک به مشتریان به صورت تخصصی در مورد انواع کشمش ایران که برای بازار داخل و صادرات عرضه می شود مشاوره داده و در واقع یک فروشگاه اینترنتی نیست بلکه یک پل ارتباطی بین مشتری و تولیدکننده بوده که خدمات بسیار مهمی در این زمینه به مشتریان واقعی ارائه می کند.

 

**** اما نرخ انواع مویز عرضه شده در این مجموعه در 99/09/09 به شرح زیر می باشد:

  1. مویز افغان درجه یک                                       کیلویی 84000 تومان
  2. مویز انگور سیاه هسته دار شیراز                       کیلویی  48000 تومان
  3. مویز سرخ بش هسته دار                               کیلویی 28000 تومان
  4. مویز ریش بابا آفتابی                                      کیلویی 23000 تومان
  5. مویز رطبی آفتابی ارگانیک                               کیلویی 22000 تومان

این مجموعه فروش مویز افغان درشت را با بهترین کیفیت مستقیم از تولید کننده در بازار داخل عرضه می کند مشتریان می توانند برای سفارش این محصول با بخش فروش این سایت ارتباط بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما