فروشنده کشمش پلویی ارگانیک

این مجموعه فروشنده کشمش پلویی ارگانیک با بهترین کیفیت و قیمت مناسب می باشد که مستقیم از کارخانه تولید ، فراوری و بسته بندی انواع این محصولات را برای مشتریان در بازار داخل و صادرات عرضه می کند.

فروشنده کشمش پلویی ارگانیک

کشمش پلویی ارگانیک

کشمش پلویی ارگانیک

کشمش پلویی یکی از انواع کشمش بسیار پر مصرف و پر خاصیت است که در رنگ های طلایی ، قهوه ای و سیاه و دو نوع بیدانه و دانه دار یافت می شود که همانند دیگر کشمش ها نیاز بدن به بسیاری از ویتامین ها و املاح معدنی را تامین می کند.

کشمش پلویی ارگانیک شیرین ، خوشمزه و خوش طعم که دارای املاحی مانند آهن ، پتاسیم ، کلسیم و ویتامین هایی نظیر ویتامین  B و D  بوده که تاثیر زیادی بر سلامت بدن خواهد داشت.

یکی از فرآورده های انگور رسیده کشمش ارگانیک از نوع پلویی می باشد به طوری که در زیر نور خورشید دانه های انگور بدون افزودن هیچ ماده ای قرار داده شده تا کاملا رطوبت خود را از دست بدهد و خشک شود ، بدین ترتیب کشمش پلویی با بافت نرمی به دست می آید که در پخت انواع غذاها و شیرینی ها و کارخانجات صنایع غذایی نظیر کیک و کلوچه به کار گرفته می شود. لذا با توجه به مصارف بالای این محصول به صورت های مختلف با استقبال بسیار مشتریان در بازار همراه گردیده و در تمام فصول سال بازار پر مشتری دارد.

از ویژگی های بارز کشمش پلویی ارگانیک می توان رنگ بسیار طبیعی آن اشاره کرد که در طول زمان تغییر رنگ نداده و بسیار تازه و مرغوب بوده و دارای طعمی بسیار دل پذیر و خوش طعم می باشد و بعد از فراوری نیز به صورت کاملا پاک و تمیز کرده، سرت شده و همچنین به صورت یک دست با کیفیت بسیار نرم و شکل ظاهری آن بسیار شفاف و طبیعی می باشد.

از مهم ترین مراکز تولید کننده انواع کشمش پلویی در ایران می توان به تاکستان قزوین ، ملایر همدان ، ملکان و بناب آذربایجان ، قوچان خراسان ، بوانات فارس ، اراک و زنجان اشاره کرد.

فروشنده کشمش پلویی

فروشنده کشمش پلویی ارگانیک

در سال 99 همه چیز تحت تاثیر ویروس کرونا و افزایش نرخ ارز در ایران بود که قیمت انواع کشمش و مویز هم از این قضیه دچار نوسان شد و در مراکز مهم تولید کننده این محصولات قیمت ها گران شد البته به طور کلی می توان گفت که قیمت انواع کشمش در ایران با توجه به عواملی نظیر میزان کیفیت ، نوسانات بازار ارز ، مراکز تولید کننده ، حجم و نحوه خرید تعیین می گردد.

این مجموعه به عنوان فروشنده کشمش پلویی ارگانیک به صورت سالم، استاندارد و تضمینی در بهترین و معتبرترین بسته بندی ها با قیمت فوق العاده و مستقیم از کارخانه می باشد اگر قصد خرید این محصولات را دارید می توانید با مدیر فروش کارخانه کشمش ارتباط گرفته تا سفارش شما ثبت و در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما