عرضه صادراتی کشمش طلایی پلویی

این مجموعه مرکز عرضه صادراتی کشمش طلایی پلویی یا گلدن که از بهترین تولیدات منطقه ملکان آذربایجان بوده می باشد که انواع کشمش را بدون واسطه از کارخانه برای مشتریان صادراتی تامین می کند.

عرضه صادراتی کشمش طلایی پلویی

صادرات کشمش طلایی

 کشمش طلایی پلویی

در بین محصولات صادراتی ایران در حوزه خشکبار شاید می توان گفت کشمش از بهترین محصولاتی است که در مقایسه با پسته و بادام و .. دردسر و مشکلات کمتری دارد و نیاز به کانتینر یخچالی و دیگر مسائل نداشته و به راحتی ترخیص و صادر می گردد.

کشمش پلویی از بهترین محصولات صادراتی ایران به شمار می رود که در انواع رنگ های طلایی ، قهوه ای و سیاه موجود بوده و نوع طلایی یا گلدن آن که از تولیدات ممتاز منطقه ملکان و بناب آذربایجان شرقی می باشد نسبت به سایر محصولات خریدار بیشتری برای صادرات دارد و همه ساله مقادیر زیادی از آن به کشورهای مختلف ارسال می شود.

این که گفته می شود کشمش طلایی پلویی ملکان بهترین کشمش ایران است بدون دلیل نیست چون مشخصه هایی مانند لاشه پرگوشت ، شفافیت ، خوش رنگی ، شکرک نزدن ، قابلیت درجه بندی و خالص و یک دستی را دارا می باشد که کمتر محصولی در ایران است که چنین شاخصه هایی را برای صادرات داشته باشد.

قیمت کشمش گلدن یا پلویی طلایی ملکان درب کارخانه این مجموعه در اوایل بهمن ماه 99 کیلویی 32000 تومان فی می خورد که در قالب کارتون 10 کیلویی خالص و دارای طرح ، لیبل و شیرینک شده بسته بندی و عرضه می شود.

گفتنی است که یک نوع کشمش طلایی دیگر در ایران نیز تولید می شود که شکل قلمی و درازی داشته و تولیدات منحصر به فرد منطقه کاشمر و خلیل آباد خراسان می باشد که از نظر ظاهری با نوع پلویی متفاوت بوده و عمده فروش این محصول نیز برای صادرات به کشورهای همسایه و بخصوص افغانستان و پاکستان می باشد.

عرضه صادراتی کشمش

عرضه صادراتی کشمش طلایی پلویی

کارخانه عرضه صادراتی کشمش طلایی پلویی این مجموعه در منطقه ملکان آذربایجان قرار دارد که با 80 نفر نیروی انسانی به صورت دو شیفت فعالیت می کند تا بتواند نیاز و سفارش مشتریان صادراتی را سر موقع و با کیفیت اعلا تامین نماید گفتنی است که برای خریداران تناژ بالا این امکان فراهم شده که در کارخانه حضور یابند و از نزدیک محصولات را مشاهده و سفارش خود را بدهند.

اگر قصد خرید انواع کشمش برای صادرات از این مجموعه را دارید لطفا برای دریافت مشاوره و راهنمایی لازم با جناب آقای رضا نادری فر مدیر فروش کارخانه کشمش ارتباط گرفته تا ایشان اطلاعات تکمیلی را خدمت شما ارائه و سفارش شما را ثبت و آماده و ارسال کنند.

بعضی از مشتریان درخواست دارند که مشخصات شرکت ، طرح و برند و لیبل خودشان روی کارتون درج شود که این امکان برای آنها وجود دارد ولی باید در نظر بگیرند که کار کلیشه و آماده سازی کارتون زمان بر است و بایستی قبل از سفارش این موضوع مطرح شود و زمانی را نیز برای انجام چنین کاری اختصاص دهند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما