بهترین کشمش صادراتی گلدن ملکان

این مجموعه تامین کننده و عرضه کننده بهترین کشمش صادراتی گلدن به صورت مستقیم از کارخانه کشمش ملکان با کیفیت اعلا می باشد برای صادرات کشمش می توانید از تجربه این مرکز بهره بگیرید.

بهترین کشمش صادراتی گلدن ملکان

کشمش گلدن ملکان

کشمش صادراتی گلدن

بهترین مرکز تولید کننده کشمش گلدن در ایران منطقه ملکان و بناب آذربایجان شرقی می باشد که محصولات عرضه شده آن نه تنها در ایران بلکه در کشورهای مختلف جایگاه بالایی پیدا کرده است که این حاصل تلاش های تولیدکنندگان بی ادعا این منطقه می باشد.

لوکس ترین کشمش صادراتی ایران کشمش گلدن می باشد که با نام کشمش پلویی طلایی ، انگوری و کالیفرنی نیز خوانده می شود که بسیار خوش رنگ ، شفاف و بدون هسته بوده که عمده فروش آن صادرات به کشورهای عربی و افریقایی می باشد که علاقه مند خرید این محصول با کیفیت از ایران می باشند.

کشمش منطقه ملکان از نظر کیفیت یک سر و گردن بالاتر از سایر مناطق از جمله ملایر همدان می باشد که این حاصل نوع اقلیم و شرایط خاص آب و هوایی آن و مهارت ، تخصص باغداران ملکانی می باشد که سالانه حدود 800 کانتینر کشمش این منطقه به اقصی نقاط دنیا صادر می شود.

از محصولات صادراتی ایران علاوه بر کشمش گلدن می توان به انواع کشمش تیزابی طلایی و خرمایی ، کشمش پلویی آفتابی و کشمش سبز و زرد قلمی کاشمر و همچنین انواع کشمش مویز هسته دار و بدون هسته اشاره کرد.

نرخ امروز کشمش گلدن صادراتی ملکان درب کارخانه این مجموعه در اوایل بهمن ماه 1399 به کیلویی 31500 تومان قیمت می باشد که در قالب بسته بندی کارتونی ساده ، طرح دار و با وزن مورد نظر مشتری آماده و شیرینگ پک شده و عرضه می گردد.

بهترین کشمش صادراتی

بهترین کشمش صادراتی گلدن ملکان

این مجموعه شرکت تولیدی بهترین کشمش صادراتی گلدن ملکان را با دستگاه های سورتینگ بروز در اختیار دارد که با 80 نفر پرسنل به صورت دو شیفت نیاز مشتریان صادراتی را به صورت تخصصی و حرفه ای تامین می کند و امکان حضور مستقیم در کارخانه را برای تجار صادرکننده فراهم کرده که بایستی برای این امر هماهنگی های لازم با مدیر فروش کارخانه صورت بگیرد.

تجار ایرانی برای صادرات کشمش ایران به لحاظ تحریم های ظالمانه آمریکا و هم پیمانانش متاسفانه با مشکلاتی روبروی شده اند ولی مایوس و ناامید نشده و با توکل بر خدا تحریم ها را دور زده و محصولات ایران را به سراسر دنیا ارسال می کنند.

اینکه این مجموعه می تواند بهترین محصول را عرضه کند حاصل یک کار تیمی اعم از تولیدکننده ، کارگران و پرسنل شاغل در  کارخانه فرآوری ، بسته بندی می باشد البته امکانات ، دستگاه های سورتینگ نیز در پیشرفت و کیفیت نیز نقش دارند لذا هماهنگی ، تعهد و احساس مسئولیت در قبال انجام کار در تمام این مجموعه به صورت حرفه ای وجود دارد تا بتواند نیاز اکثر مشتریان صادراتی را به نحو احسن انجام داده و همکاری را سالیان سال ادامه دهد.  

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما