عرضه صادراتی کشمش زرد کاشمر

عرضه صادراتی کشمش زرد کاشمر استان خراسان با قیمت مناسب درب کارخانه با بهترین کیفیت ممکن انجام می شود لطفا برای هماهنگی بیشتر با مدیر فروش کارخانه کشمش ارتباط بگیرید.

عرضه صادراتی کشمش زرد کاشمر 

کشمش زرد کاشمر

 کشمش زرد کاشمر 

قطب اصلی تولید انواع کشمش قلمی اعم از سبز و زرد منطقه کاشمر و خلیل آباد در خراسان می باشد که جایگاه بالایی نه تنها در ایران بلکه در سرتاسر دنیا داشته و محصولات تولیدی آن خاص و منحصر به فرد می باشد تا جایی که کشور آمریکا که خود تولید کننده اصلی کشمش پلویی می باشد کسمش سبز را از ایران وارد می کند.

یکی از محصولات صادراتی کاشمر با ظاهری قلمی و دراز کشمش زرد یا طلایی می باشد و بیشتر خریداران آن کشورهای عربی و همچنین پاکستان ، افغانستان و هند بوده که بسیار مشتاق و علاقه مند به کشمش طلایی می باشند.

 

**** تولید این محصول در مکانی با دیوارهای سوراخ دار به نام خانه کشمشی می باشد که باغداران انگور پیکامی و عسکری را مایع تیزاب و دود گوگرد زده و روی سیم های مفتولی در بارگاه آویزان می کنند تا خشک شوند. رنگ طلایی این محصول به خاطر دود گوگردی که به آن دمیده می شود در نتیجه نسبت به حشرات و آفات شده و ماندگاری آن زیاد می شود.

 

**** باغداران منطقه کاشمر و خلیل آباد در تولید این نوع کشمش مهارت و تخصص بالایی دارند که همین مسئله باعث می شود محصولی ممتاز تولید شود که بتوان آن را با افتخار صادرات کرد و به جرات می توان گفت که در هیچ یک از مناطق دیگر تولید کشمش در ایران تا امروز نتوانستند چنین محصول با کیفیتی را تولید و عرضه کنند.

قیمت عرضه صادراتی کشمش زرد کاشمر امروز 3 دی ماه 99 کیلویی 31000 تومان می باشد که در بسته بندی کارتون های 5 لایه  با وزن  10 کیلو خالص و به صورت لیبل دار و شیرینک شده آماده و ارسال می گردد.

عرضه صادراتی کشمش زرد

عرضه صادراتی کشمش زرد کاشمر 

این مجموعه در منطقه کاشمر کارخانه تولید ، فرآوری و بسته بندی کشمش دارد که قابلیت این را دارد که بتواند انواع کشمش سبز و طلایی ، کشمش آفتاب خشک ، انواع کشمش مویز و ضایعات کشمش را با کیفیت های متنوع و مناسب با نیاز شما و قیمت کف بازار تامین کند اگر می خواهید در این زمینه مشاوره و استعلام قیمت داشته باشید با مدیر فروش کارخانه جناب آقای رضا نادری فر ارتباط بگیرید.

کارخانه عرضه صادراتی کشمش زرد کاشمر این مجموعه مجهز به خط تولید و دستگاه سورتینگ لیرز بوده که می تواند کشمش را از لحاظ اندازه و رنگ دسته بندی کرده و کیفیت آن را برای صادرات کشمش متناسب کند مشتریان گرامی اگر قصد سفارش این محصول را دارید این امکان برای شما فراهم است که بتوانید در محل کارخانه حضور یابید و ضمن رصد کارخانه و خط تولید نسبت به خرید خود اقدام کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما