صادرکننده کشمش پلویی طلایی

این مجموعه صادرکننده کشمش پلویی طلایی با بهترین کیفیت و به صورت بسته بندی شده کارتونی می باشد که انواع کشمش را مستقیم از کارخانه تولید و فرآوری کرده و در بازار داخل و صادرات عرضه می کند.

صادرکننده کشمش پلویی طلایی

صادرات کشمش پلویی طلایی

صادرات کشمش پلویی

 

بهترین و لوکس ترین محصول صادراتی ایران کشمش پلویی طلایی بوده که با نام های دیگری مانند کشمش انگوری ، گلدن و کالیفرنی نیز شناخته می شود و عمده فروش آن در بازار کشورهای عربی می باشد.

کشمش پلویی طلایی خوش رنگ ، بدون هسته ، شفاف ، بیضی شکل بوده که مهم ترین مراکز تولید آن مناطق ملکان ، بناب و مراغه آذربایجان شرقی و ملایر همدان می باشد که کیفیت کشمش ملکان به مراتب بهتر از کشمش ملایر بوده و سالانه از این منطقه حدود 800 کانتینر بار به کشورهای مختلف صادرات می شود.

 

**** این مجموعه در منطقه ملکان واحد تولید و فرآوری کشمش در اختیار دارد که انواع کشمش پلویی طلایی و تیزابی را با کیفیت صادراتی برای مشتریان عرضه می کند و انواع مجوز و آنالیزهایی که برای صادرات این محصولات نیاز است را دارا می باشد.

اکثر مشتری هایی که با مدیر فروش این مجموعه تماس می گیرند در مورد صادرات و شرایط پرداخت می پرسند که چگونه است در پاسخ این عزیزان بایستی گفت که شرایط مالی این مجموعه برای فروش کشمش پلویی طلایی در حجم بالا  بسته به کشور ارسالی تفاوت دارد به عنوان مثال اگر بار بخواهد به ترکیه صادرات شود باید ابتدا حدود 50 درصد مبلغ را واریز کنند سپس بار که آماده شد این مشتریان لازم است مابقی هزینه بار را در ترکیه نزد صرافی به صورت امانت بگذارند و وقتی بار به بندر مرسین رسید تسویه را انجام دهند در کشورهای عربی هم در مرز مربوطه تسویه صورت می گیرد و باری هم که از بندرعباس بخواهد به کشوری با کشتی فرستاده شود تسویه در این بندر انجام خواهد شد.

صادرکننده کشمش پلویی

صادرکننده کشمش پلویی طلایی بسته بندی شده

این مجموعه به عنوان یک شرکت صادرکننده کشمش پلویی طلایی به صورت بسته بندی شده در کارتون های 5 لایه مخصوص صادرات و با وزن 5 و 10 کیلویی لیبل دار ، خالص و شیرینگ شده می باشد مشتریان می توانند برای سفارش با مدیر فروش کارخانه کشمش جناب آقای رضا نادری فر هماهنگ کرده و در کارخانه حضور یابند و خرید خود را انجام دهند.

**** قیمت امروز انواع کشمش پلویی تولید شده در کارخانه کشمش این مجموعه در ملکان عبارت است از :

  1. کشمش پلویی طلایی کیلویی                          31500 تومان
  2. کشمش تیزابی رنگ روشن کیلویی                    24500 تومان

این مجموعه در کنار کشمش پلویی طلایی انواع محصولات دیگر نظیر کشمش تیزابی طلایی و خرمایی ، کشمش پلویی آفتابی ، کشمش سبز و طلایی و انواع مویز هسته دار و بدون هسته را با کیفیت مرغوب از واحدهای تولیدی این مجموعه در تاکستان ، کاشمر و شیراز به کشورهای مختلف صادرمی کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما