صادرات کشمش کالیفرنی ملکان به ترکیه

صادرات کشمش کالیفرنی ملکان یا پلویی طلایی و انگوری که از محصولات صادراتی برتر ایران محسوب می شوند در این سایت مستقیم از کارخانه کشمش انجام می شود برای ارتباط با مدیر فروش این سایت فرم مشاوره و ثبت سفارش را تکمیل و ارسال کنید.

صادرات کشمش کالیفرنی ملکان به ترکیه

کشمش کالیفرنی ملکان

کشمش کالیفرنی ملکان

شهر ملکان و در کنار آن بناب و مراغه از توابع استان آذربایجان شرقی از مناطق مهم تولید کننده کشمش پلویی در ایران و حتی دنیا شناخته شده است که هر ساله بالغ بر 800 کانتینر بار از این منطقه به کشورهای مختلف صادر می شود.

محصول مهم منطقه ملکان کشمش کالیفرنی است که شاید برای خیلی از افراد ناشناخته باشد و بار اولی باشد که شنیده باشند. ولی این محصول در واقع همان کشمش پلویی زرد یا طلایی و انگوری می باشد که معمولاً در بازارهای جهانی به نام کالیفرنی و GOLDEN RAISIN  شناخته می شود.

 

**** کشمش کالیفرنی ملکان و بناب به همراه  کشمش تیزابی یا سلطانا تاکستان ، ملایر و کشمش سبز و طلایی قلمی تولید کاشمر به عنوان مهم ترین محصولات صادراتی ایران در حوزه کشمش به کشورهای مختلف می باشد بسیاری از بازرگانان اذعان دارند که کشمش ایران از لحاظ کیفیت و قیمت در مقایسه با نوع مشابه آن در سایر کشورها بسیار مناسب و مقرون بصرفه تر می باشد.

این محصول مشخصات و شاخصه های مانند شفافیت ، پرگوشتی ، نداشتن هسته ، رنگ طلایی دارد که در بازار داخل کشور مصرف چندانی ندارد و بسیاری از تجار و شرکت های بازرگانی آن را به ترکیه ، قطر ، کویت ، اردن ، امارات و عراق صادر می کنند.  

صادرات کشمش کالیفرنی

صادرات کشمش کالیفرنی ملکان به ترکیه

کشمش یکی از بهترین محصولات صادراتی ایران بعد از خرما می باشد به دلیل اینکه ماندگاری بالایی دارد و درحمل و نقل آن احتیاجی به کانتینر یخچالی نمی باشد لذا مشکلات و چالش های محصولاتی از قبیل خرما و پسته را نخواهد نداشت و لذا بسیاری از تجار رو به صادرات این محصول بی درد سر آورده اند تا بتوانند حاشیه سود خوبی کسب کنند.

 

**** کشور ترکیه یکی از همسایگان غربی ایران از خریداران کشمش کالیفرنی ملکان به شمار می رود با وجود اینکه این کشور خود از تولیدکننده مهم کشمش طلایی است ولی باز هم این محصول را از کشور ما وارد می کند از طرف دیگر چون کشور ما در حال حاضر در تحریم است این کشور به عنوان دروازه صادرات محصولا ما به کشورهای دیگر می باشد و امسال از مهر ماه که فصل جدید کشمش شروع شده تجار بسیاری از این کشور با مجموعه تولیدی لعل تاک برای خرید کشمش کالیفرنی ملکان تماس و رایزنی کردند.

برای صادرات کشمش کالیفرنی ملکان به کشور ترکیه نیاز به یک کارخانه تولیدی مجهز به انواع دستگاه های سورتینگ دارید که بتواند محصول با کیفیت و مرغوبی را در طول سال تامین کند و از همه مهم تر بتواند اصول و اخلاق حرفه ای برای صادرات را نیز داشته باشد. این مجموعه در راستای رونق اقتصادی کشور با توکل بر خدا تمام تلاش خود را برای تامین محصول اعلا و درجه یک برای صادرات به ترکیه و دیگر کشورها انجام می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما