صادرات کشمش پلویی زرد درجه یک کارخانه

صادرات کشمش پلویی زرد درجه یک در کارخانه تولید ، فراوری و بسته بندی این مرکز با نرخی مناسب در فصل جدید شروع شده است. صادرکنندگان این حوزه می توانند جهت تامین بار با بخش مشاوره و فروش این سایت ارتباط بگیرند.

صادرات کشمش پلویی زرد درجه یک کارخانه

انواع کشمش زرد برای صادرات

صادرات کشمش پلویی

کشور ایران به لحاظ تنوع محصولات باغی بخصوص انگور و کشمش در رتبه نخست دنیا قرار دارد که این نشان از نوع اقیلم و شرایط آب و هوایی خاص مناطق تولید کننده می باشد و به همین خاطر بسیاری از تاجران از سراسر دنیا خواهان خریداری محصولات ایرانی را دارند.

 

کشمش مناسب صادرات باید دو شاخصه مهم داشته باشد اول اینکه کشمش صادراتی بیدانه یا بدون هسته باشد و شاخصه بعدی اینکه در تولید آن برای ماندگاری و عمر طولانی از مایع تیزاب و دود گوگرد استفاده شود.

 

انواع کشمش زرد ایران برای صادرات به خارج از کشور می تواند محصولات زیر باشد :

  1. کشمش زرد قلمی
  2. کشمش زرد پلویی

 

**** کشمش زرد پلویی معروف به  کشمش انگوری ، گلدن ، کالیفرنی و در کنار آن کشمش تیزابی یا سلطانی در مناطق بناب و ملکان آذربایجان ، تاکستان قزوین و ملایر همدان و تولید شده  و به کشورهای عربی حوزه خلیج فارس ارسال می شود.

 

**** کشمش زرد قلمی که از نظر ظاهری کشیده و دراز است و از انگور عسکری و پیکامی به دست آمده تولید انحصاری آن در منطقه کاشمر و خلیل آباد خراسان بوده و و خریدارانی از پاکستان هر ساله با شروع فصل کشمش برای صادرات کشمش زرد و سبز آجیلی به این منطقه می آیند.

کشمش پلویی زرد

صادرات کشمش پلویی زرد درجه یک کارخانه

**** در اوایل مهر ماه قرار داریم و محصولات در فصل جدید تولید شده است و بازار انواع کشمش صادراتی اعم از طلایی تیزابی و سبز بسیار داغ بوده و کارخانجات فراوری این محصولات روزهای بسیار پرکاری را سپری می کنند و در تولید کشمش امسال باغداران به سمت تولید کشمش طلایی رفته اند تا حاشیه سود بیشتری نصیب شان شود.

 

**** بازرگانان برای صادرات کشمش پلویی زرد درجه یک باید دنبال کارخانه ای با اعتبار و دارای دستگاه های سورتینگ باشند تا بتوانند محصول مورد نیاز خود را خرید کنند این مجموعه می تواند تامین کننده ای مطمئن برای انواع کشمش برای بازار داخلی و شرکتها و صادرکنندگان باشد.

 

برای ارتباط با مجموعه لعل تاک برای صادرات کشمش پلویی زرد قطعاً باید به کارخانه زیر نظر این مجموعه به صورت  حضوری تشریف بیاورید و ضمن بازدید از خط تولید در مورد شرایط قرارداد و نوع محصول مد نظر مذاکره شود برای کسب اطلاعات ، مشاوره و سفارش محصول می توانید با مدیر فروش کارخانه آقای رضا نادری فر ارتباط برقرار کنید .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما