شرکت عرضه انواع کشمش صادراتی مرغوب

شرکت عرضه انواع کشمش صادراتی مرغوب با قیمت کف کارخانه در این مرکز ارائه می شود مشتریان برای صادرات کشمش به خارج کشور می توانند از این مجموعه به عنوان تامین کننده معتبر یاری بگیرند.

شرکت عرضه انواع کشمش صادراتی مرغوب

انواع کشمش صادراتی مرغوب

 انواع کشمش صادراتی مرغوب

انگور محصولی که حجم وسیعی از کشاورزی در مناطق مختلف ایران را به خود اختصاص داده است و فرآورده هایی نظیر کشمش ، مویز ، سرکه و شیره کشمش از آن به دست آمده که خواص و ماندگاری آن به مراتب بالاتر از خود انگور می باشد.

 عرضه کشمش در بازار داخل و صادرات پررونق بوده که درددسر و مشکلات تولید و فروش آن نسبت به سایر محصولات مانند پسته ، گردو بسیار کمتر بوده و تنوع انواع آن در مناطق ایران با توجه به شرایط آب و هوایی و نوع اقلیم با هم تفاوت دارد.

این مجموعه در حوزه خشکبار و بویژه انواع کشمش و مویز صادراتی به صورت حرفه ای و تخصصی فعالیت داشته و با توجه به شرایط خاص کشور و افزایش نرخ ارز صادرات محصولات ایران امسال پررونق شده و کشور ما به عنوان ارزان ترین فروشنده کشمش در دنیا شناخته شده و بسیاری از تجار و بازرگانان دنبال محصولات تولیدی ایران می باشند.

**** انواع کشمش صادراتی این شرکت با کیفیت مرغوب به شرح زیر می باشد :

  1. کشمش گلدن انگوری ملکان
  2. کشمش تیزابی طلایی و خرمایی تاکستان
  3. کشمش پلویی آفتابی تاکستان
  4. کشمش سبز و زرد قلمی کاشمر
  5. انواع کشمش مویز هسته دار و بدون هسته
محصولات صادراتی ایران بایستی از کیفیت مرغوب ، آنالیز لازم و بسته بندی استاندارد برخوردار باشد در مورد آنالیز مواردی مانند باقیمانده درصد سموم ، میزان گوگرد مجاز و درصد رطوبت در آزمایشگاه بررسی می شود و نوع بسته بندی نیز باید در کارتون های 5 لایه و وزن 10 کیلویی به صورت لیبل دار ، خالص و شیرینگ شده باشد تا در طول مسیر دچار آسیب دیدگی ، رطوبت و خراب شدن نشود.

شرکت عرضه انواع کشمش

شرکت عرضه انواع کشمش صادراتی مرغوب

این مجموعه دارای چندین واحد تولیدی و شرکت عرضه انواع کشمش صادراتی مرغوب در مناطق مهم تولید کننده کشمش نظیر کاشمر ، تاکستان ، ملکان و شیراز تحت پوشش داشته و انواع محصولات را با بهترین کیفیت ممکن برای مشتریان تامین می کنند. به صورت کلی هدف این مجموعه این است که مشتری و خریدار را شریک و همکار خود قرار داده تا در این معامله حالت برد – برد برای همه حاصل شود.

شرکت عرضه کشمش مجموعه این امکان را برای مشتریان صادراتی فراهم می کند که ضمن هماهنگی با مدیر فروش مجموعه  مستقیم در کارخانه حضور یابند و از نزدیک روند و اصول کار را مشاهده کرده و سفارش خود را ثبت کنند برای خریدهای غیرحضوری نیز امکان ارسال به تمام نقاط ایران نیز وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما