شرکت صادرات کشمش درجه یک

شرکت صادرات کشمش درجه یک را با قیمت رقابتی و بسته بندی استاندارد برای مشتریان داخلی و صادراتی عرضه می کند تاجرانی که قصد سفارش محصولاتی با بهترین کیفیت و قیمت می توانند مستقیم با بخش فروش کارخانه برای تامین نیاز تماس بگیرند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

شرکت صادرات کشمش درجه یک

صادرات کشمش درجه یک

 صادرات کشمش درجه یک

کشمش به عنوان یک محصول خشکباری شناخته شده که فروش بالایی در بازار داخل و صادرات به کشورهای مختلف دارد و از آنجا که قیمت آن در قیاس با سایر خشکبار مانند پسته ، گردو و بادام ارزان تر بوده لذا مشتریان زیادی را جذب کرده است.

عرضه کشمش در بازار داخل در شرایط کنونی که کرونا دامن گیر کشور شده محدود شده و همچنین تورم ناشی از تحریم ها شاید که توان مردم را برای خرید این نوع خشکبار تحت تاثیر قرار داده باشد به هر صورت راه برون رفت از این شرایط صادرات کشمش می باشد که بتواند کمک شایانی به تولید کننده و کارخانه دار بکند خوشبختانه امسال با شروع فصل کشمش در مهر ماه  صادرات این محصول در مراکز تولیدی ان در سراسر کشور بسیار رونق گرفته که شاید بتوان دلیل آن را این بیان کرد که کشور ما ارزان ترین فروشنده کشمش در دنیا با این وضعیت به وجود آمده می باشد.

 

**** وقتی صحبت از صادرات پیش می آید مسلماً کیفیت درجه یک و بسته بندی استاندارد آن مد نظر می باشد که معمولاً در کارتون های 5 لایه با وزن 10 کیلویی خالص لیبل دار و شیرینک شده بسته بندی می شود البته ممکن است که بعضی شرکت های صادراتی درخواست بسته بندی سلفونی با وزن یک یا دو کیلویی داشته باشند که این امر در بیشتر کارخانه کشمش میسر نیست زیرا که تجهیزات مجزایی نیاز داشته که هزینه بر می باشد و این کار بار شرکت های دیگری مانند برتر و گلستان قابل انجام می باشد.

این مجموعه سعی کرده به صورت حرفه ای در زمینه صادرات انواع کشمش را مانند کشمش سبز و زرد قلمی کاشمر ، کشمش تیزابی طلایی و خرمایی ، کشمش پلویی آفتابی ، کشمش گلدن کالیفرنی و انواع مویز با بهترین کیفیت ممکن را عرضه نماید.

شرکت صادرات کشمش

شرکت صادرات کشمش ایرانی

این مجموعه دارای شرکت صادرات کشمش ایرانی می باشد که محصولات را برای مشتریان در داخل و بازارهای جهانی تامین می کند لذا تمام سعی و تلاش ما انجام تعهدات در قبال تامین کشمش صادراتی مطابق با خواسته های مشتریان می باشد تا بتوانند در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند و به طور کلی اگر تولید کننده و کارخانه دار خریدار را همکار و شریک خود تداعی کند که همه در کنار هم هستند در نتیجه در این معامله همه سود خواهند کرد.

شرکت صادرات کشمش درجه یک این امکان را برای مشتریان با حجم بالا فراهم می کند که به صورت حضوری در کارخانه از نزدیک خط تولید ، روند کار، نوع جنس و کیفیت آن را مشاهده کرده و خرید خود را انجام دهند و حتی برای سفارش های بعدی دیگر با اعتماد سازی که صورت می گیرد به صورت غیرحضوری خرید را انجام می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما