شرکت تولیدی کشمش صادراتی مرغوب

این مجموعه شرکت تولیدی کشمش صادراتی مرغوب با دستگاه های بروز سورتینگ در اختیار دارد که انواع کشمش تاکستان را با قیمت های باورنکردنی مستقیم و بدون واسطه از کارخانه آماده و در بازار داخل و صادرات عرضه می کند.

شرکت تولیدی کشمش صادراتی مرغوب

کشمش صادراتی مرغوب

 کشمش صادراتی مرغوب

کشمش پلویی کیلویی یکی از محصولات حوزه خشکبار که در قیاس با سایر خشکبار مانند پسته ، گردو و بادام قیمت آن ارزان تر بوده و فروش ، صادرات آن نیز مشکلات و دردسرهای دیگر محصولات را ندارد و فروش آن در بازار داخل و خارج از کشور بسیار بالا می باشد.

خوشبختانه امسال با شروع فصل کشمش در مهر ماه بازار صادرات کشمش نسبت به سال های گذشته بسیار داغ تر شده که دلیل آن را در این شرایط کرونایی و افزایش قیمت دلار ، پایین آمدن ارزش پول ایران در مقایسه با سایر کشورها باید دانست در این شرایط کشور ما ارزان ترین فروشنده کشمش در دنیا شناخته شده و تاجران و شرکت های بازرگانی زیادی از کشورهای مختلف خواهان خریداری محصولات ایرانی با کیفیت را دارند چرا که سود زیادی نصیب شان می گردد.

 

**** در بحث صادرات مسلماً کیفیت کشمش مرغوب و نوع بسته بندی آن بسیار مهم و حیاتی می باشد که معمولاً در موضوع کیفیت در زمان فرآوری با دستگاه های سورتینگ لیزر کشمش یک دست و خوش رنگ جداسازی شده و آماده بسته بندی در کارتون های 5 لایه با وزن 10 کیلویی خالص لیبل دار و شیرینک شده می شود.

 البته بعضی شرکت ها ممکن است که سفارش بسته بندی سلفونی با وزن به خصوصی داشته باشند که این کار به دلیل تجهیزات مجزا و هزینه بر بودن در بسیاری از کارخانه کشمش میسر نیست قابل ذکر است که اگر شرکت صادراتی قرارداد خرید کشمش با چنین بسته بندی را با واحدی تولیدی این مجموعه در ملکان ببندد این خدمات را برای آنها کامل انجام خواهیم داد.

شرکت تولیدی کشمش

شرکت تولیدی کشمش صادراتی مرغوب

این مجموعه در زمینه صادرات انواع کشمش نظیر کشمش گلدن کالیفرنی ملکان ، کشمش پلویی آفتابی و تیزابی طلایی ، خرمایی تاکستان و کشمش سبز ، زرد قلمی کاشمر و انواع مویز شیراز با بهترین گرید ممکن و قیمت های رقابتی به صورت تخصصی فعالیت می کند.

 

**** این مجموعه تمام سعی و تلاش خود را در قبال تامین کشمش صادراتی طبق نظر مشتریان مستقیم از کارخانه کشمش انجام داده تا بتواند این همکاری را در کمال صداقت و شفافیت در طول سال های طولانی ادامه دهد در واقع اگر تولید کننده و کارخانه دار مشتری را شریک و همکار خود به حساب آورد این معامله برد – برد خواهد بود و همه سود خواهند برد.

شرکت تولیدی کشمش صادراتی مرغوب این مجموعه این امکان را برای خریداران سفارش بالا فراهم می کند که ضمن حضور در کارخانه از نزدیک روند کار ، خط تولید ، نوع جنس و کیفیت کشمش را رصد کرده و در صورت تایید نسبت به بستن قرارداد اقدام کنند و موقع آماده شدن بار یا خود می توانند بیایند بارشان را تحویل بگیرند یا هر جا که خواستن سفارش آنها ارسال خواهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما