سفارش عمده کشمش آفتابی قزوین

سفارش عمده کشمش آفتابی قزوین با بهترین کیفیت ممکن مستقیم از کارخانه کشمش این مجموعه امکان پذیر شده است مشتریان عزیز برای استعلام قیمت و خرید با بخش فروش محصولات در این سایت ارتباط بگیرند.

سفارش عمده کشمش آفتابی قزوین

کشمش آفتابی قزوین

کشمش آفتابی قزوین

کشمش آفتابی یکی از محصولات ارگانیک با فروش بالا که در منطقه تاکستان قزوین با بهترین کیفیت در حجم انبوه تولید می شود که هم باغدار و هم کارخانه فراوری ، بسته بندی با حساسیت و دقت بالایی این محصولات را تولید و عرضه می کنند.

کشمش آفتابی قزوین از محصولاتی است که از نظر کیفیت در ایران حرف اول را می زند و در دو سایز ریز و درشت موجود می باشد ، سایز کوچک آن ریزترین کشمش شناخته شده و به آن کشمش پلویی می گویند که هم در بازار داخل و هم صادرات فروش بسیار بالایی دارد.

 

**** اگر بخواهیم مراکز اصلی تولید کشمش پلویی آفتابی را در ایران بشناسیم می توان به مناطقی از استان قزوین مانند تاکستان ، شال ، اسفرورین و نرجه نام برد البته مناطق دیگری من جمله ملایر همدان ، ملکان و بناب آذربایجان ، قوچان خراسان ، اراک و زنجان نیز این محصولات را تولید می کنند ولی از نظر کیفیت به کشمش قزوین نمی رسد.

بسته بندی این محصول برای بازار داخل و صادرات مسلماً با هم تفاوت هایی دارد معمولاً در بازار داخل که بیشتر بازارهای مهم در در تهران ، تبریز و کرج می باشد از کارتون های 3 لایه با وزن 9 کیلویی که نیم کیلو وزن کارتون و 8.5 کیلو وزن کشمش می باشد استفاده می شود اما برای صادرات کشمش با بهترین گرید ممکن و بسته بندی کارتون های لیبل دار و 5 لایه با اوزان 5 و 10 کیلویی خالص که پلمپ و شرینگ شده است استفاده می گردد.

سفارش عمده کشمش

سفارش عمده کشمش با بهترین قیمت

مشتریان گرامی شما برای سفارش عمده کشمش اعم از پلویی آفتابی و تیزابی مستقیم و بدون واسطه با کارخانه کشمش ارتباط می گیرید و می توانید خرید خود را به صورت حضوری درب کارخانه و یا اینترنتی و غیرحضوری در هر منطقه ای از ایران که هستید ثبت کنید تا فرایند سفارش شما کامل شود.

 

**** این مجموعه همراه با کشمش آفتابی پلویی انواع محصولات دیگری مانند کشمش طلایی صادراتی ، کشمش سبز و زرد قلمی برای عرضه در بازار داخل و صادرات، کشمش سرکه ای ، انواع مویز سیاه ، قرمز ، ریش بابا و شیره کشمش را نیز از تولید به مصرف به فروش می رساند شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با مدیر فروش کارخانه کشمش آقای رضا نادری فر ارتباط بگیرید.

 

**** قیمت کشمش آفتابی قزوین در آذر ماه 99 برای بازار داخل و صادرات به شرح زیر می باشد:

نرخ کشمش آفتابی در بسته بندی کارتون 9 کیلویی برای بازار داخل 230000 تومان و برای صادرات محصول درجه یک کیلویی 25000 تومان قیمت می خورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما