خرید عمده مویز سیاه بدون هسته

در این مجموعه امکان خرید عمده مویز سیاه بدون هسته با کیفیت اعلا و قیمت مناسب وجود دارد مشتریان گرامی که قصد سفارش عمده و جزئی این محصولات را دارند می توانند با بخش فروش مجموعه در این وب سایت تماس حاصل نمایند.

خرید عمده مویز سیاه بدون هسته

انواع مویز سیاه

مویز سیاه بدون هسته

یکی از بهترین انواع مویزهای ایران مویز سیاه می باشد که از حبه های درشت انگور سیاه به دست می آید این محصول در دو نوع هسته دار و بدون هسته وجود دارد و دارای ارزش دارویی و غذایی مفیدی برای بدن انسان می باشد.

مویز سیاه دارای ویتامین c بوده که تقویت کننده سیستم ایمنی بدن می باشد و همچنین آنتی اکسیدان های موجود در آن نقش جلوگیری کننده عامل سرطان را دارا می باشد و به طور کلی خوردن این مویز در صبح به صورت ناشتا توصیه شده است.

مهم ترین انواع مویز سیاه در ایران می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. مویز شانی یا شاهانه که بدون هسته می باشد.
  2. مویز سیاه سمرقندی که دارای هسته ریز و نرم بوده که موقع خوردن احساس نمی شود.
  3. مویز سیاه ریش بابا که کشیده و هسته دار می باشد.
تولید مویز سیاه بدون هسته در ایران نسبت به سایر مویزها بسیار کمتر می باشد و از مراکز مهم تولید این نوع مویز می توان به استان فارس ، کردستان ، قزوین ، همدان و خراسان اشاره کرد که باغداران این استان ها با توجه به ارزش این مویز رو به کاشت و تولید بیشتر آن آورده اند تا سود بیشتری نصیب شان گردد.

دو نوع دیگر مویز سیاه بدون هسته در بازار خشکبار ایران عرضه می شود که از کشورهای افغانستان و ازبکستان وارد کشور می شود و به نام مویز ازبک و افغان به فروش می رسد این مویزها از آنجایی که براساس نرخ ارز به کشور وارد می شود از نظر قیمتی گران می باشد و بسیاری از مردم توان خرید آن را ندارند لذا این مجموعه به مشتریان توصیه می کند که با خرید مویزهای سیاه ایران ضمن حمایت از کشاورزان و تولید داخل جایگاه این مویزها را بالا ببرند.

خرید عمده مویز سیاه

خرید عمده مویز سیاه بدون هسته

قیمت مویز سیاه بدون هسته نسبت به سایر مویزها گران تر می باشد زیرا حجم تولید این محصول بسیار کم است و معمولاً در فصل پاییز این مویز موجودی آن به اتمام می رسد پس خریداران توجه کنند که در مهرماه که این محصول عرضه شده است نیاز خود را تامین کنند.

این مجموعه به عنوان تامین کننده و مرجع انواع کشمش و مویز برای بازار داخل و صادرات می باشد که تاکنون مویزهای ایران را به کشورهای مالزی ، عراق ، افغانستان ، اتیوپی صادر کرده است لذا مشتریانی که قصد خرید عمده مویز سیاه بدون هسته دارند می توانند با مدیر فروش مجموعه جناب آقای رضا نادری فر از طریق تماس تلفنی یا پیام رسان واتساپ ارتباط گرفته تا ایشان تمام کارهای مربوط به سفارش را تمام و کمال انجام دهند و به سراسر کشور ارسال نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما