خرید اینترنتی کشمش پلویی بیدانه

مشتریان گرامی شما می توانید برای خرید اینترنتی کشمش پلویی بیدانه با بهترین کیفیت ممکن از این مجموعه کمک بگیرید کافی است با بخش فروش کارخانه کشمش به صورت تماس تلفنی یا بستر پیام رسان واتساپ ارتباط برقرار کنید.

خرید اینترنتی کشمش پلویی بیدانه

کشمش پلویی بیدانه

 کشمش پلویی بیدانه

یکی از انواع کشمش که زیاد اسم آن را شنیده اید کشمش پلویی می باشد که در رنگ های طلایی ، قهوهای و سیاه و دو نوع دانه دار و بیدانه وجود دارد و در مصارفی نظیر همراه با طبخ غذا ، تنقلات و کارخانجات تولید کیک و کلوچه و شیرینی به کار برده می شوند.

کشمش پلویی بیدانه به شکل بیضی بسیار خوش طعم و خوش رنگ بوده که با داشتن املاحی مانند آهن ، پتاسیم ، کلسیم و انواع ویتامین ها مانند B و D و همچنین وجود آنتی اکسیدان در آن نقش درمانی برای سلامت بدن داشته و جلوی بسیاری از بیماریها نظیر فشار خون ، سرطان را می گیرد.

بهترین انواع کشمش پلویی در مراکزی نظیر تاکستان قزوین ، ملایر همدان ، ملکان و بناب آذربایجان تولید می شود که بیشتر کارخانجات فرآوری ، بسته بندی و قسمت اعظم صادرات از این مناطق صورت می گیرد.

از انواع کشمش پلویی بیدانه می توان کشمش پلویی آفتابی ، کشمش پلویی تیزابی و کشمش پلویی طلایی را نام برد که به طور کلی نوع آفتابی بیشتر مناسب بازار داخل و یا صادرات به بعضی کشورهای اورپایی است اما نوع تیزابی و طلایی قسمت عمده آن به خارج از کشور و بخصوص کشورهای عربی حوزه خلیج فارس صادرات می شود.

این مجموعه این محصولات را با بهترین گرید ممکن چه برای بازار داخل و چه صادرات و بسته بندی شکیل در کارتون های 9 کیلویی که 8.5 کیلو خالص کشمش دارد برای بازار داخل و کارتون های 10 کیلویی خالص ، لیبل دار و شیرینگ شده برای صادرات در کارخانه کشمش آماده و عرضه می کند.

خرید اینترنتی کشمش

نحوه خرید انواع کشمش از این مجموعه

این مجموعه تولیدکننده انواع کشمش و مویز چه برای بازار داخل و چه صادرات بوده که مشتریان می توانند برای سفارشات عمده حضوری به کارخانه این مجموعه بیایند و از نزدیک هم محصولات و هم خط تولید را مشاهده بفرمایند فقط کافی است که از قبل با مدیر فروش کارخانه هماهنگی لازم را انجام دهند.

برای خرید اینترنتی کشمش نیز مشتریان گرامی می توانند از سایت های این مجموعه بازدید به عمل آورده و در مورد انواع محصولات اطلاعات کسب کنند و سپس با مدیر فروش کارخانه از طریق تماس تلفنی یا در بستر پیام رسان واتساپ یا پرکردن فرم ثبت سفارش در سایت ارتباط بگیرید تا کارهای سفارش شما را تمام و کمال در کمترین زمان ممکن انجام و با شرکت های باربری محصول شما را در هر کجای ایران که باشید فرستاده خواهد شد.

در آخر اینکه با توجه به شرایط حاکم بر بازار و نوسان قیمت ها لذا از درج نرخ محصولات در این مقالات خودداری کرده و شما می توانید قیمت را از بخش فروش کارخانه استعلام بگیرید که این قیمت ها 48 ساعت فقط اعتبار دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما