عرضه کشمش تیزابی مستقیم از کارخانه

عرضه کشمش تیزابی کارخانه با کیفیت مرغوب و مطابق با استانداردهای صادراتی در این مجموعه ارائه می شود صادرکنندگانی که قصد خرید مستقیم از محصولات کارخانه کشمش تاکستان را دارند با واحد فروش آن ارتباط بگیرند.

عرضه کشمش تیزابی مستقیم از کارخانه

کشمش تیزابی کارخانه

کشمش تیزابی کارخانه

کشمش تیزابی یا سلطانا یکی از بهترین محصولات صادراتی ایران بوده که در تولید آن به اندازه مجاز تیزاب و دود گوگرد برای ماندگاری بالا و مقاوم شدن آن در برابر حشرات و آفات مورد استفاده قرار می گیرد.

کشمش تیزابی در رنگ های کهربایی یا طلایی و قهوه ای موجود می باشد که این تفاوت رنگ معمولاً به خاطر دود گوگردی است که به آن زده می شود محصول گوگرد دار را کشمش تیزابی طلایی و کشمش فاقد دود گوگرد را کشمش خرمایی می گویند که بسیاری از کشورهایی اورپایی مشتری این محصول بدون گوگرد می باشند.

 

**** عواملی که باعث شده کشمش تیزابی یکی از بهترین محصولات صادراتی ایران باشد عبارت است از:

  1. در مناطق تولید کننده به صورت انبوه و فراوان تولید می شود.
  2. تاریخ انقضا و ماندگاری آن طولانی و بلند مدت می باشد.
  3. کیفیت و مرغوبیت این محصول در مقایسه با سایر کشورها مانند ترکیه بالاتر و قیمت آن ارزان تر می باشد.

 

**** کشمش تیزابی محصولی است که در بیشتر مناطق ایران تولید می شود اما برند صادراتی آن مناطق تاکستان قزوین و ملایر همدان می باشد که وجود کارخانجات زیاد در این مناطق تایید کننده این مسئله می باشد. بیشتر تاجران در تماس با این مجموعه درخواست کشمش تیزابی تاکستان را دارند زیرا که از لحاظ کیفیت و مرغوبیت در دنیا شناخته شده است.

گفتنی است که کشمش تیزابی ایران به خاطر جنبه صادراتی آن جهش بسیاری در تولید پیدا کرده و با توجه به قیمت مناسب آن نسبت به سایر کشورهای تولید کننده رقیب لذا تاجران زیادی هستند که رغبت زیادی به خرید آن دارند.

عرضه کشمش تیزابی

عرضه کشمش تیزابی مستقیم از کارخانه

با توجه به اینکه کشمش تیزابی محصولی صادراتی می باشد لذا نیاز است که این محصول از یک مرکز اصلی تولید کننده مانند تاکستان خریداری شود و از طرف دیگر نیز برای تامین بار صادراتی بایستی از کارخانه معتبر و مجهز به انواع دستگاه های سورتینگ سفارش محصول داده شود.

 

**** خرید مستقیم از کارخانه کشمش می تواند مزایایی از قبیل کنترل و نظارت بر جنس و کیفیت محصول ، قیمت مناسب کشمش ، درج طرح و برند شرکت مطابق با نظر شما بر روی بسته بندی و همچنین افزایش حاشیه سود برای شما داشته باشد.

این مجموعه عرضه کشمش تیزابی کارخانه را به صورت بسته بندی شده در کارتون 9 کیلویی برای بازار داخل و کارتون 10 کیلویی خالص برای صادرات با کیفیت و قیمت مناسب انجام می دهد برای اطلاع از قیمت محصولات با مدیر فروش کارخانه جناب آقای رضا نادری فر تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما