خرید اینترنتی کشمش ویژه صادرات

مشتریان گرامی خرید اینترنتی کشمش ویژه صادرات اعم از پلویی طلایی ، تیزابی ، آفتابی ، سبز و زرد قلمی و انواع مویز را می توانید مستقیم از کارخانه تولید ، فرآوری و بسته بندی این مجموعه تجربه کنید جهت سفارش با بخش فروش مجموعه در این سایت ارتباط بگیرید.

خرید اینترنتی کشمش ویژه صادرات

انواع کشمش و مویز صادراتی

 کشمش ویژه صادرات

کشور ایران در زمینه تولید و عرضه انواع کشمش و مویز در دنیا سرآمد می باشد و بسیاری از تجار و شرکت های بازرگانی از کشورهای مختلف به سبب کیفیت بالا محصولات ایرانی و قیمت مناسب علاقه مند به سرمایه گذاری در این بازار می باشند که در نیمه دوم سال 99 این به وضوح قابل مشاهده می باشد.

تنوع کشمش در ایران به لحاظ آب و هوای خاص و نوع اقلیم بسیار بالا می باشد حال شما در نظر بگیرید با این وضعیت آب و هوایی چهار فصلی که ایران دارد چه محصولاتی در ایران تولید می شود که هم در بازار داخل و هم صادرات فروش بسیار بالایی دارد.

**** انواع مویز و کشمش ویژه صادرات که از ایران به کشورهای مختلف صادر می گردد شامل موارد زیر می باشد:

  1. کشمش پلویی طلایی یا گلدن
  2. کشمش تیزابی روشن و خرمایی
  3. کشمش پلویی آفتابی
  4. کشمش سبز و زرد قلمی
  5. انواع مویز ایرانی نظیر مویز سیاه ، ریش بابا تیره و روشن
این مجموعه در راستای تامین انواع کشمش و مویز مورد نیاز مشتریان برای بازار داخل و صادرات قدم برداشته و این نوید را به این عزیزان می دهد که تمامی محصولات ذکر شده بالا در واحدهای تولیدی زیر نظر این مجموعه قابلیت تولید به بهترین نحو و ظرفیت بالا را دارد.

خرید اینترنتی کشمش

خرید اینترنتی کشمش ویژه صادرات

از سال 98 که کرونا شروع شد خرید و فروش محصولات رو به فضای مجازی و اینترنت گردید و حال شرکت ها و کارخانه هایی که به صورت حرفه ای محصولات خود را در این فضا به صورت کامل به مشتریان معرفی کرده تا آگاهی آنها برای سفارش بیشتر شود خوب سود کردند چون به هر صورت روش کار دیگه عوض شده و خیلی از مشتریان خرید خود را به خاطر شرایط به وجود آمده به صورت غیرحضوری انجام می دهند.

سفارش کشمش نیز امسال به خاطر شرایط کرونا مستثنی از این قضیه نبوده و خیلی از مشتریان رو به خرید اینترنتی کشمش آورده اند که این به مرور زمان باعث اعتماد بین خریدار و فروشنده می شود و نتایج بسیار خوبی را به دنبال خواهد داشت.

این مجموعه نیز در راستای خدمات به مشتریان خود چندین سایت دارد تا مشتریان ضمن بالا بردن اطلاعات خود بتوانند برای خرید اینترنتی کشمش ویژه صادرات از تجارب این مرکز بهره برده و مستقیم به کارخانه کشمش برای سفارش متصل شوند.

البته اگر مشتری قصد خرید حضوری درب کارخانه نیز داشت این امکان برای ایشان فراهم می باشد فقط کافی است با مدیر فروش کارخانه ارتباط گرفته تا سفارش این ثبت و هماهنگی لازم جهت حضور در واحد تولیدی با ایشان انجام شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما