تولید کشمش سلطانی بی دانه صادراتی

تولید کشمش سلطانی بی دانه صادراتی با بهترین کیفیت در این مجموعه امکان پذیر شده است که مستقیم در کارخانه کشمش این مجموعه در تاکستان با بسته بندی شکیل طبق نظر خریدار آماده و به کشورهای مختلف صادر می شود.

 

انگور را می توان داروخانه طبیعی دانست زیرا به اندازه ای دارای خواص با ارزش است و کشمش خشک شده از انگور تمام مواد مغذی در آن وجود دارد که انسان می تواند تا ماه ها که انگور تازه وجود ندارد از این مواد مغذی و تقویت کننده استفاده نماید. نخود پاک شده دارای قیمت مناسبی در بازار برخوردار می باشد.

تولید کشمش سلطانی بی دانه صادراتی

کشمش سلطانی بی دانه

 کشمش سلطانی بی دانه

در مورد کشمش سلطانی شاید تا به حال با آن مواجه نشدید و یا اینکه اسم آن را زیاد نشنیده باشید در واقع این کشمش همان کشمش تیزابی است که اروپایی ها با این نام می شناسند البته به دلیل فرو رفتن در تیزاب به آن کشمش سلطانی گفته می شود. همچنین نخود برشتهظبق لیست تعیین شده در بازار به فروش می رسد.

کشمش سلطانی در طیف رنگی قهوه ای روشن تا تیره که به دلیل گوشتش بودن و همچنین نداشتن دانه درون آن برای مصارف غذایی هم به کار برده می شود و مانند سایر کشمش ها سرشار از مواد مغذی برای بدن است که به کاهش بیماری های دهان و همچنین کاهش کلسترول خون و یا افزایش تحکیم استخوان اشاره کرد.

در تولید کشمش سلطانی سعی شده دود گوگرد استفاده نشود و به لحاظ اینکه باقیمانده درصد سموم و گوگرد آن صفر است لذا بیشتر برای صادرات به کشورهای اورپایی استفاده می شود که سخت گیری و حساسیت خاصی روی کشمش صادراتی دارند. همچنین  فروشندگان کشمش سلطانا این محصول را در همه بازارهای بزرگ و معروف داخل کشور نیز به صورت عمده هم عرضه می کنند.

از مشخصات کشمش سلطانی که مناسب برای صادرات باشد می توان موارد زیر را ذکر کرد:

  1. کشمش طبیعی ، بدون بو ، آفت ، شن و خاک است.
  2. رطوبتش زیر 15 درصد وزنی
  3. نرمی بافت کشمش نرم
  4. طعم شیرین و خوش رنگ
از مراکز مهم تولید کننده کشمش سلطانی که همان کشمش تیزابی می باشد می توان به تاکستان قزوین ، ملایر همدان ، قوچان خراسان و ملکان و بناب آذربایجان اشاره کرد که حجم بالایی از این محصول را با کیفیت درجه یک تولید و به کشورهای مختلف صادرات می کنند.

تولید کشمش سلطانی

تولید کشمش سلطانی بی دانه صادراتی

این مجموعه برای خریداران عمده کشمش سلطانی این امکان را فراهم کرده تا علاوه بر حضور در کارخانه و سفارش مستقیم بتوانند به صورت اینترنتی و غیر حضوری محصول مورد نیاز خود را خریداری کنند. و در هر کجای ایران که ساکن باشند کارهای بار ایشان انجام و به محل تعیین شده ارسال می گردد.

مجموعه لعل تاک در زمینه تولید کشمش سلطانی بی دانه صادراتی و دیگر محصولات نظیر کشمش پلویی طلایی ، آفتابی و کشمش سبز و زرد قلمی و انواع مویز به صورت تخصصی فعالیت دارد کافی است با مدیر فروش کارخانه کشمش ارتباط گرفته و در مورد قیمت انواع کشمش و مویز و موجودی آن استعلام گرفته و نسبت به سفارش نیز اقدام نمایید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما