کارخانه کشمش صادراتی ملکان

این مجموعه شرکت و کارخانه کشمش صادراتی ملکان در اختیار دارد که انواع کشمش انگوری و تیزابی را مستقیم برای صادرات به خارج از کشور فرآوری و بسته بندی می کند برای ثبت سفارش و هماهنگی بیشتر با بخش فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

کارخانه کشمش صادراتی ملکان

انواع کشمش ملکان

کشمش صادراتی ملکان

شهر ملکان از توابع استان آذربایجان شرقی که به شهر خوشه های طلایی مشهور است یکی از مراکز مهم تولید انواع کشمش در کشور محسوب می شود که بیشتر محصولات آن به کشورهای مختلف صادر می شود.

مهم ترین کشمش شهر ملکان که لوکس ترین و محبوب ترین کشمش صادراتی نیز به شمار می رود کشمش انگوری است که بیضی شکل و بدون هسته بوده و به نام های کشمش پلویی طلایی ، کشمش گلدن و کالیفرنیایی مشهور می باشد و قسمت عمده آن به کشورهای عربی و افریقایی صادرات می شود.

از دیگر انواع کشمش ملکان می توان کشمش های تیزابی رنگ روشن و تیره و کشمش آفتابی را نام برد که نوع تیزابی هم مناسب صادرات و هم بازار داخل می باشد اما نوع آفتابی بیشتر در بازار داخل مورد خرید و فروش قرار می گیرد.

کشمش صادراتی ملکان به واسطه تخصص و تبحر کشاورزان آن ، درجه کیفیت و مرغوبیت بالای انواع کشمش آن و خواصی مانند بدون هسته ، رنگ شفاف ، لاشه گوشتی ، داشتن درجه بندی کیفیت از سوپر تا درجه 3 باعث شده بیشتر مورد قبول برای امر صادرات قرار گیرد.

بیشتر بسته بندی این منطقه برای صادرات بوده و بسته به کشور هدف در کارتون های با وزن 3 ، 5 ، 10 کیلویی به صورت خالص ، لیبل دار و دارای شیرینگ و با طراحی مورد نظر مشتری عرضه می شود.

کارخانه کشمش صادراتی

کارخانه کشمش صادراتی ملکان

شرکت و کارخانه کشمش صادراتی این مجموعه در شهرک صنعتی ولیعصر شهر ملکان قرار دارد که ظرفیت روزانه 15 تن فرآوری و بسته بندی انواع کشمش را دارا می باشد که حجم عمده آن برای صادرات به کشورهای ترکیه ، عراق، کویت ، قطر، عمان ، روسیه، اوکراین می باشد.

کارخانه این مجموعه مجهز به دستگاه سورتینگ لیزر برای دسته بندی رنگ و اندازه کشمش صادراتی می باشد و برای مشتریان خارجی که ممکن است نماینده در ایران نداشته باشند تمام کارهای مربوط به صادرات نظیر ترانزیت ، بارگیری ، بهداشت ، استاندارد و گمرک را انجام می دهد.

متاسفانه با شروع فصل جدید کشمش در مهرماه 1400 قیمت انواع کشمش صادراتی ملکان به طور چشمگیری افزایش یافت و تا جایی که خیلی از کارخانه ها به خاطر نوسانات قیمت و عوض شدن مدام قیمت ها مجبور به تعطیلی خط تولید و فرآوری خود شدند چون در چنین شرایطی نمی شود به مشتریان صادراتی قیمت داد و کار را پیش برد.

در حال حاضر که در اوایل آذرماه 1400 هستیم قیمت ها تقریباً ثابت شدند اما متاسفانه چون افزایش زیادی داشته بسیاری از مشتریان صادراتی نمی توانند با چنین قیمت هایی این کشمش ها را خریداری کنند قیمت امروز کشمش پلویی طلایی سوپر ملکان کیلویی 70000 تومان و همچنین کشمش تیزابی رنگ روشن نیز کیلویی 40000 تومان برای مشتریان فاکتور می شود البته با چنین قیمت هایی مشتریان چندان استقبال نمی کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما