کارخانه پخش کشمش تیزابی کارتون شده اعلا

کارخانه پخش کشمش تیزابی کارتون و نخود سفید عمده شده با کیفیت اعلا در منطقه تاکستان قزوین واقع شده است شما می توانید ضمن حضور مستقیم در کارخانه با قیمتی مناسب تر از بازار سفارش محصول داشته باشید.

کارخانه پخش کشمش تیزابی

پخش کشمش تیزابی کارخانه

پخش کشمش تیزابی

یکی از بهترین تولیدات منطقه تاکستان قزوین و ملایر استان همدان کشمش تیزابی بوده که به عنوان یک محصول صادراتی شناخته شده و در آشپزی برای کنار پخت برنج و سالاد مورد استفاده قرار می گیرد.

**** فرایند تولید کشمش تیزابی به این صورت است که پس از چیدن انگور را در مایع تیزاب به مدت چند ثانیه آغشته کرده و روی زمین تمیز در معرض آفتاب خشک می کنند به محصول تولیدی کشمش خرمایی گفته می شود. اگر به انگور تیزاب خورده دود گوگرد دمیده شود تا رنگش روشن و مقاومتش در برابر آفات و حشرات بیشتر شود به این محصول کشمش تیزابی طلایی می گویند. نخود شکلاتی دارای کیفیت بالایی تولید می شوند.

 

**** کشمش تیزابی تاکستان به علت تولید انبوه ، ماندگاری زیاد ، کیفیت بالا در مقایسه با نوع مشابه آن در مناطق دیگر باعث شده به عنوان یک محصول صادراتی در کنار کشمش گلدن ، کشمش سبز در بازارهای جهانی شناخته شود.

بسته بندی کشمش تیزابی برای بازارهای داخلی در کارتون 9 کیلویی و برای صادرات در کارتون های 5 لایه و وزن های 4 ، 5 ، 10 کیلویی می باشد البته بعضی از کشورهای اورپایی بسته بندی های سلفونی با اوزان 500 گرم ، 1 و 2 کیلویی سفارش می دهند.

کشمش تیزابی کارتون شده

کارخانه پخش کشمش تیزابی کارتون شده تاکستان

**** یکی از مهم ترین مناطق تولید کننده کشمش پلویی تیزابی تاکستان استان قزوین می باشد که کیفیت محصولات آن از بقیه مناطق از قبیل ملایر ، بناب و ملکان بهتر و مرغوب تر بوده و بالطبع قیمت آن نیز مقداری بالاتر خواهد بود و اگر قصد خرید محصولات تیزابی را دارید پیشنهاد این مجموعه کشمش تاکستان می باشد.

 

**** کارخانه پخش کشمش تیزابی کارتون شده این مجموعه در تاکستان استان قزوین می باشد. و شما می توانید مستقیماً از کارخانه کشمش خرید حضوری داشته باشید و یا اینکه به صورت غیرحضوری و اینترنتی با مدیر فروش آن به صورت تلفنی یا پیام رسان واتساپ ارتباط برقرار کنید.

 

**** در این مجموعه علاوه بر کشمش تیزابی محصولات زیر نیز عرضه می شود :

  1. کشمش پلویی آفتابی
  2. کشمش انگوری طلایی یا گلدن
  3. کشمش سبز و زرد قلمی
  4. انواع کشمش مویز مانند فخری ، عسکری ، ریش بابا ، بش
  5. کشمش فله ضایعاتی

ارسال تمام محصولات در خرید حضوری و اینترنتی از طریق شرکت های باربری و حمل و نقل با وانت ، نیسان و کامیون انجام می شود بدین روش که مقداری بیعانه از شما دریافت و سپس بار آماده و تحویل باربری داده می شود و سپس حواله و رسید آن برای شما فرستاده می شود و شما هزینه باقیمانده بار را تسویه کامل می کنید تا بار ارسال گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما