کارخانه فروش کشمش تیزابی طلایی

فروش کشمش تیزابی طلایی در کارخانه تولید و بسته بندی این مجموعه با کیفیتی مرغوب و قیمتی مناسب امکان پذیر شده است مشتریان خریدار این محصولات با واحد فروش کارخانه تماس بگیرند.

کارخانه فروش کشمش تیزابی طلایی

تولید کشمش تیزابی طلایی و خرمایی

کشمش تیزابی طلایی

 

کشمش تیزابی یکی از محصولات صادراتی که حجم تولید آن در کشور بسیار بالا بوده و در بازارهای جهانی به نام کشمش سلطانی یا سلطانا معروف می باشد. رقیب اصلی کشور ما در زمینه تولید این محصول کشور ترکیه می باشد ولی کیفیت محصول تیزابی ایران به مراتب بهتر و مرغوب تر می باشد.

 

در مورد پروسه تولید این محصول می توان گفت که باغدار پس از چیدن انگور را در مایع تیزاب آغشته کرده و روی زمین در معرض آفتاب پهن کرده تا خشک شوند بعد از خشک شدن مرحله گوگرد زنی انجام می شود.

 

نکته اینکه اگر به کشمش تیزابی دود گوگرد داده شود محصول تولیدی کشمش تیزابی طلایی می باشد اما اگر دود گوگرد زده نشود کشمشی با رنگ قهوه ای تیره به دست آمده که به آن کشمش خرمایی می گویند.

 

باغدار محصول تولید شده را به صورت کشمش فله همراه دم و شاخه جمع آوری نموده و در کیسه و گونی برای فراوری به کارخانه برده می شود و در آنجا عملیات دم کنی ، تمیز و شستشو و دسته بندی و بسته بندی صورت می گیرد.

فروش کشمش تیزابی

فروش کشمش تیزابی طلایی مستقیم از کارخانه

فروش کشمش تیزابی طلایی مستقیم و بدون واسطه از کارخانه کشمش این مجموعه واقع در تاکستان انجام می شود که عرضه محصولات به صورت فله ای در کیسه و بسته بندی کارتون 9 کیلویی صورت می گیرد. مشتریان متقاضی خرید این محصولات می توانند از طریق این سایت با واحد فروش کارخانه کشمش ارتباط برقرار کنند.

 

خرید از این مجموعه برای سفارش هایی با حجم عمده به صورت حضوری در کارخانه خواهد بود که مشتری وضعیت کارخانه و محصولات را ببیند و در مورد شرایط کاری قیمت نهایی قرارداد ببندد و بر کشمش سفارش داده نیز نظارت و کنترل داشته باشد. برای کسانی که امکان حضور در کارخانه را به هر دلیلی ندارند نیز رزومه و کاتالوگ هایی از کارخانه و محصولات قابل عرضه از طریق پیام رسان هایی مانند واتساپ به صورت آنلاین ارسال می شود تا آنها پس از مشاهده و کسب رضایت نسبت به سفارش اقدام کنند.

 

لازم به ذکر است که در فصل جدید کشمش که از مهر 99 شروع شده است با افزایش بی سابقه نرخ ارز قیمت این محصول که کشمش صادراتی شناخته می شود نیز افزایش یافته و متاسفانه به خاطر اینکه در حال حاضر بازار آن نوسان داشته و قیمت محصولات را روزانه از مدیر فروش مجموعه استعلام بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما