کارخانه عرضه کشمش صادراتی زرد

این مجموعه دارای کارخانه عرضه کشمش صادراتی زرد و طلایی ، سبز ، قهوه ای و سیاه با بهترین کیفیت می باشد که علاوه بر بازار داخل ، صادرات را نیز پوشش داده و محصولات را با بهترین بسته بندی و قیمت رقابتی برای مشتریان ارائه مب کند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کارخانه عرضه کشمش صادراتی زرد

انواع کشمش صادراتی ایران

عرضه کشمش صادراتی

کشور ایران در زمینه تولید انگور و انواع کشمش در دنیا سرآمد می باشد و محصولات بی نظیر و منحصر به فردی را تولید کرده و بین سه کشور برتر عرضه کننده این محصولات قرار گرفته است و مشتریان زیادی در اقصی نقاط دنیا به خاطر کیفیت کشمش ایران به سمت بازار ایران آمده اند.

انواع کشمش صادراتی تولید شده در ایران بایستی ویژگی هایی زیر را داشته باشد :

  1. بدون هسته یا بیدانه باشند.
  2. طول عمر و ماندگاری بلند مدتی را داشته باشند.
  3. حجم تولید این محصولات زیاد بوده که تا آخر فصل موجود باشد.

 

**** انواع کشمش تولید شده در ایران که می توان بدون دردسر آن را به کشورهای مختلف صادرات کرد عبارتند از :

  1. کشمش پلویی زرد یا کالیفرنی
  2. کشمش تیزابی طلایی و خرمایی یا سلطانا
  3. کشمش پلویی آفتابی یا سیاه رنگ
  4. کشمش سبز و زرد قلمی کاشمر
  5. انواع کشمش مویز

 

در بین انواع کشمش ذکر شده کشمش صادراتی زرد حال چه نوع پلویی یا قلمی عمده فروش آن برای صادرات بوده و اکثر مشتریان درخواست سفارش این محصولات را می دهند زیرا که فروش بسیار بالایی در بازار کشورهای همسایه دارد.

کشمش صادراتی زرد از لوکس ترین و محبوب ترین محصولات ایران محسوب می شود که نوع پلویی آن در مناطقی مانند ملکان ، بناب و مراغه آذربایجان شرقی ، ملایر همدان و نوع قلمی آن در کاشمر و خلیل آباد خراسان در حجم بالا تولید می شود که این مجموعه این محصولات صادراتی را با بهترین گرید ممکن و قیمت مناسب مستقیم از کارخانه کشمش عرضه می کند.

کشمش صادراتی زرد

کارخانه عرضه کشمش صادراتی زرد

این مجموعه برای صادرات چندین کارخانه عرضه کشمش در مناطق ملکان ، تاکستان ، کاشمر و شیراز در اختیار دارد تا بتواند نیاز اکثر مشتریان را تامین کند و در همین راستا برای اینکه مشتریان مستقیم با این مجموعه و کارخانه کشمش ارتباط بگیرند اقدام به راه اندازی چندین سایت نموده تا خریداران آگاهانه و بدون واسطه با مدیر فروش کارخانه ارتباط گرفته و بتوانند نیاز و سفارش خود را تامین کنند.

کلیه کشمش صادراتی زرد و سایر محصولات این مجموعه در بسته بندی کارتونی 5 لایه و با وزن 10 کیلویی لیبل دار و شیرینک شده عرضه می شود و اگر که مشتری قصد داشت طرح و لیبل شرکت خود را روی بسته بندی درج کند لذا بایستی با مدیر فروش هماهنگ کرده تا قبل از سفارش کارتون و کلیشه مورد نظر آماده و سپس بحث فرآوری و آماده سازی کشمش صورت گیرد.

کارخانه عرضه کشمش صادراتی زرد این مجموعه در منطقه ملکان و شهرک صنعتی ولیعصر قرار دارد و مشتریان صادراتی می توانند یا به صورت حضوری در کارخانه حضور یابند و پس از مشاهده انواع محصولات و خط تولید نسبت به خرید اقدام کنند و یا اینکه به صورت غیرحضوری با ارسال فیلم و عکس از محصول و یا ارسال فیزیکی نمونه محصول خود را انتخاب و در صورت رضایت و تایید سفارش خود را بدهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما