کارخانه تولید عمده کشمش طلایی کاشمر

این مجموعه کارخانه تولید عمده کشمش طلایی و سبز را که بهترین محصولات منطقه کاشمر و خلیل آباد می باشد را عرضه می کند لطفاً برای سفارش انواع کشمش کاشمر با بخش فروش کارخانه هماهنگ کنید.

کارخانه تولید عمده کشمش طلایی کاشمر

کشمش طلایی کاشمر

 کشمش طلایی کاشمر

 

مهم ترین منطقه تولیدی کشمش سبز و طلایی در خراسان رضوی منطقه کاشمر و خلیل آباد می باشند که جایگاه بالا و منحصر به فردی در عرضه این محصولات در بازار داخل و صادرات دارند.

منطقه کاشمر با داشتن حدود 12000 هکتار باغات انگوری ، آب شیرین و خاک حاصلخیز به عنوان نگین کویر در جنوب خراسان محصولات مهمی از جمله انواع انگور پیکامی و عسکری را در حجم بالا حدود 15 هزار تن تولید کرده که یک چهارم آن مصرف تازه خوری داشته و بقیه 75% آن تبدیل به کشمش سبز و طلایی شده و در بازار داخل و صادرات عرضه می شود.

کشمش طلایی کاشمر حاصل آغشته کردن انگور ذکر شده با مایع تیزاب و دادن دود گوگرد می باشد که تخصص و مهارت این کار در داخل کشور را فقط باغداران منطقه کاشمر داشته و همه ساله تاجران بسیاری از کشورهای مختلف و بخصوص پاکستان و افغانستان در کارخانه های کشمش حضور پیدا کرده و دنبال خرید این محصولات می باشند.

علاوه بر کشمش طلایی قلمی کاشمر در منطقه آذربایجان شرقی نیز کشمش طلایی پلویی به شکل بیضی ، گوشتی و بسیار لوکس وجود دارد که به عنوان محبوب ترین کشمش صادراتی در بین تجار شناخته می شود.

قیمت فروش کشمش طلایی کاشمر برای صادرات تحویل درب کارخانه در اوایل بهمن ماه 99 کیلویی 33000 تومان فی می باشد که به صورت لیبل دار و شیرینک شده در کارتون با وزن 10 کیلو بسته بندی می شود.

کارخانه تولید عمده کشمش

کارخانه تولید عمده کشمش طلایی کاشمر

مشتریان صادراتی اگر قصد خرید کشمش دارند اطلاع داشته باشند این مجموعه کارخانه تولید عمده کشمش طلایی و سبز کاشمر و همچنین چندین واحد تولیدی دیگر در تاکستان و ملکان و شیراز برای تامین انواع کشمش پلویی طلایی ، آفتابی و تیزابی و انواع کشمش مویز تحت پوشش داشته تا بتواند به صورت حرفه ای نیاز اکثر مشتریان صادراتی را برآورده کند لذا برای هماهنگی و ثبت سفارش با جناب آقای رضا نادری فر مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

کارخانه تولید کشمش این مجموعه دارای خط تولید مکانیزه و دستگاه های سورتینگ لیزر با دقت بالا و بروز می باشد که با کمترین خطای ممکن محصولات با کیفیت را چه برای بازار داخل و چه صادرات فرآوری ، بسته بندی و شیرینگ کرده و برای مشتریان ارسال می گردد.

تمام تلاش این مجموعه ارائه محصولات با کیفیت و تامین نیاز مشتریان در زمینه انواع کشمش ایرانی و همچنین انواع مویز می باشد که گام بزرگی در جهت خدمت به اقتصاد و رونق فروش برداشته تا گوشه ای از زحمات تولیدکنندگان و باغداران زحمتکش را قدر دانسته و بتواند رو به جلو حرکت کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما