پخش کلی کشمش بیدانه تیزابی

این مجموعه مرکز پخش کلی کشمش بیدانه تیزابی که از مغذی ترین و سالم ترین تنقلات و میان وعده ها به شمار می رود می باشد مشتریان در بازار داخل و صادرات می توانند برای سفارش عمده مستقیم با واحد فروش کارخانه کشمش ارتباط گرفته و خرید خود را انجام دهند.

پخش کلی کشمش بیدانه تیزابی

انواع کشمش بیدانه 

 کشمش بیدانه تیزابی

کشمش از دانه خشک شده انگور به دست می آید که خواص مهمی در تامین بخشی از انرژی روزانه ، تقویت و استحکام دندانها و استخوانها ، درمان کم خونی و کاهش چربی نامناسب خون ، پیشگیری از ابتلا به بیماری های دهان و لثه ، جلوگیری از تخریب سلولهای بدن دارد و برای حفظ سلامت به عنوان میان وعده مورد استفاده قرار می گیرد.

 

انواع مهم کشمش بیدانه تیزابی تولید شده در کشور ما عبارت است از :

  1. کشمش بیدانه قلمی که ظاهری باریک و کشیده دارد و بیشتر از انگور پیکامی و عسکری به دست می آید معمولاً در دو نوع کشمش سبز و زرد قلمی فرآوری می شود و علاوه در بازار داخل جزو کشمش های صادراتی نیز محسوب می شوند البته نوع سبز آن به خاطر استفاده کمتر از دود گوگرد از محبوبیت بالاتری برخوردار بوده و به عنوان نخودچی و همراه با آجیل مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. کشمش بیدانه پلویی که ظاهری بیضی شکل دارد و در طیف رنگی طلایی ، قهوه ای تیره ، روشن و قرمز سوخته تولید می شود و معمولاً به انواع کشمش پلویی طلایی ، تیزابی و آفتابی فرآوری می شود این کشمش ها بیشتر همراه با غذاها ، شیرینی و کلوچه استفاده می شود و جزو بهترین کشمش های صادراتی محسوب می شوند.

کشمش بیدانه تیزابی

تولید کشمش بیدانه تیزابی

برای تولید انواع کشمش بیدانه که ذکر شد بیشتر از روش تیزابی استفاده می شود بدین ترتیب که محلول تیزاب با آب و روغن سبزه را آماده کرده و انگورها را پس از چیدن به مدت یک دقیقه در این محلول آغشته کرده و سپس در سایه یا آفتاب قرار داده تا خشک شوند. در این روش مدت زمان تخمین زده شده برای خشک شدن انگورها و تبدیل شدن به کشمش با کیفیت مورد نظر،بین پنج تا هشت روز است.

گفتنی است که وجود روغن سبزه در تیزاب زنی انگور باعث می شود که کشمش تولید شده نرمی مطلوب و دلپذیری داشته باشد البته این را روغن سبزه با پرکردن شکاف ها و منافذ پوست میوه انگور شده و جلوگیری از نفوذ میکروارگانیسم ها و اسپورهای قارچ به داخل میوه انگور انجام می دهد.

محلول تیزاب هم در خروج بخار آب از دانه های انگور و ایجاد رنگ زرد تاثیر بسزایی دارند که این را با ایجاد ترک و شکاف های ریز روی حبه ها انجام می دهد و در نهایت ما کشمش بیدانه نرم و تازه با طعم و رنگی بی نظیر در اختیار خواهیم داشت.

پخش کلی کشمش بیدانه تیزابی

از مراکز مهم پخش کلی کشمش بیدانه تیزابی در مناطقی نظیر کاشمر ، خلیل آباد و قوچان خراسان رضوی ، تاکستان استان قزوین ، ملایر استان همدان ، بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی و زنجان و اراک می توان اشاره کرد.

 

مهم ترین کارخانجات تولید و فرآوری انواع کشمش بیدانه می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. کارخانه کشمش کاشمر تنها تولید کننده کشمش سبز و زرد قلمی ایران
  2. کارخانجات کشمش تاکستان تولید و عرضه انواع کشمش تیزابی و آفتابی
  3. کارخانه کشمش قوچان تولید کننده انواع کشمش تیزابی
  4. کارخانه کشمش بناب بهترین تولید کننده کشمش گلدن سوپر
  5. کارخانه کشمش ملایر تولید کننده کشمش تیزابی و گلدن ارزان قیمت
  6. کارخانه کشمش زنجان جهت خرید و ثبت سفارش کشمش تیزابی

این مجموعه به عنوان مرکز پخش کلی کشمش بیدانه تیزابی می تواند تامین کننده معتبری برای مشتریان خریدار این محصولات برای بازار داخل و صادرات باشد برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مدیر فروش کارخانه کشمش در این سایت ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما