پخش کشمش سلطانا تاکستان مستقیم از کارخانه

پخش کشمش سلطانا تاکستان مستقیم و بدون واسطه از کارخانه کشمش با کیفیت مرغوب و صادراتی و قیمت مناسب در این مجموعه ممکن شده است. اگر تمایل به سفارش عمده کشمش سلطانا را دارید با واحد فروش تماس بگیرید.

پخش کشمش سلطانا تاکستان مستقیم از کارخانه

کشمش سلطانا تاکستان

کشمش سلطانا تاکستان

کشمش سلطانا یکی از بهترین کشمش های صادراتی تولید ایران که به آن کشمش سبزه و تیزابی نیز گفته می شود و در تولید آن از مایع تیزاب و دود گوگرد به میزان مشخص استفاده می شود.

کشمش سلطانا در رنگ های روشن ، کهربایی و قهوه ای در مناطق تاکستان قزوین و ملایر همدان به عنوان قطب اصلی تولید موجود بوده که هم در بازار صادراتی و هم در بازار داخلی عرضه می گردد.

 

**** عواملی که باعث تمایل زیاد تجار بر روی خرید و صادرات این محصول شود عبارت است از:

  1. به علت استفاده از مایع تیزابی و دود گوگرد می توان مدت زمان طولانی تا دو سال آن را در نگه داری کرد.
  2. کشمش سلطانا فراون در کشور تولید و فرآوری می شود لذا جهت تامین محصول جای هیچ نگرانی نیست.
  3. این محصول به عنوان برند صادراتی شهر تاکستان و ملایر در جهان شناخته شده است.
کشور ایران با این شرایط ویژه ای که از لحاظ تحریم ، تورم و کاهش ارزش پول ملی پیدا کرده به عنوان ارزان ترین فرشنده کشمش صادراتی شناخته شده و این موقعیت سبب سرازیر شدن بازرگانان از کشورهای مختلف به سمت ایران شده که علاوه بر خرید کشمش با سایر محصولات کشاورزی نیز آشنا شده و تمایل به خرید آن پیدا می کنند.

کشمش سلطانا تاکستان

مناطق مهم تولید کننده کشمش سلطانا در ایران

با توجه به جهش تولیدی که در کشمش تیزابی یا سلطانا پیدا شده تقریبا در تمام مناطقی که انگور تولید می شود این محصول نیز فرآوری و پخش در بازار می شود.

 

**** اما بهترین مناطق تولید کننده این محصول در کشورمان می توان به شهرهای زیر اشاره کرد:

  1. تاکستان قزوین
  2. ملایر همدان
  3. بناب و ملکان آذربایجان
  4. ابهر و زنجان استان زنجان
  5. قوچان و درگزخراسان
  6. اراک استان مرکزی
برای خرید و صادرات این محصول بایستی از مناطق ذکر شده بالا نیاز خود را تامین کنید اما از لحاظ کیفیت ، حجم تولید و داشتن کارخانجات فرآوری کشمش مجهز دو منطقه تاکستان و ملایر نه تنها در ایران بلکه در دنیا شناخته شده اند.

پخش کشمش سلطانا

پخش کشمش سلطانا تاکستان مستقیم از کارخانه

مجموعه لعل تاک پخش کشمش سلطانا تاکستان را مستقیم از کارخانه در بسته بندی 9 کیلویی برای بازار داخلی و 10 کیلویی خالص برای صادرات با کیفیت مورد نظر مشتری انجام می دهد.

کارخانه این مجموعه در تاکستان قزوین واقع شده است  که علاوه بر کشمش تیزابی محصولاتی از قبیل کشمش پلویی آفتابی ، کشمش طلایی انگوری را نیز فرآوری و بسته بندی می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما