پخش کشمش آفتابی آبگیری بیدانه در بازار

پخش کشمش آفتابی آبگیری بیدانه و دانه دار مستقیم از تولید به مصرف از کارخانه کشمش کاشمر در این مجموعه امکان پذیر شده است عرضه و سفارش این محصولات به صورت فله در کیسه و بسته بندی شده کارتونی انجام می شود.

پخش کشمش آفتابی آبگیری بیدانه در بازار

کشمش آفتابی آبگیری

 کشمش آفتابی آبگیری

کشمش محصولی با قابلیت های متنوع در مصرف که در آجیل و تنقلات ، طبخ غذا در کنار برنج و مصارف صنعتی برای تهیه الکل طبی و صنعتی ، سرکه ، آبغوره و شیره کاربرد بسیاری دارد.

کشمش به روش های مختلف از قبیل آفتابی ، سایه خشک ، تیزابی تولید می گردد در مراحل فرآوری به خاطر عدم کیفیت یکدست محصول معمولاً دم ، چوب و کشمش ضایعاتی و ضعیف و از محصول اصلی جداسازی شده و به عنوان کشمش آبگیری در بازار به فروش می رسد.

 

**** انواع کشمش آبگیری موجود در بازار شامل مواردی نظیر کشمش پشت لیزر ، کشمش آفتابی فله ، کشمش پوچ و غوره ، کشمش حلوایی (تکه های کشمش مخلوط شده با دم و چوب) ، دو و چوب مختص خوراک دام می باشد که بهترین محصول برای آبگیری کشمش آفتابی یا گله کاشمری می باشد که به صورت فله همراه با ضایعات و یا تمیز و بودجار شده عرضه می شود .

 

**** این محصول دارای خصوصیاتی از قبیل لاشه پرگوشت ، شکلی دراز و کشیده ، بیدانه ، درصد خلوص و بازدهی بالا ، بوی مطبوع و عدم آلودگی های خاکی می باشد و به خاطر همین خواص بعضی از اصطبل داران برای تغذیه اسب های خود از کشمش آفتابی به عنوان مکمل مقوی و انرژی زا استفاده می کنند.

نکته اینکه کشمش های آبگیری پشت لیزر تیزابی و طلایی قیمتی مناسب تری دارد ولی بعد از فرآوری بوی بسیار نامطبوعی از خود انتشار می دهند.

پخش کشمش آفتابی آبگیری بیدانه در بازار

پخش کشمش آفتابی آبگیری بیدانه در بازار

ممکن است برای آبگیری از انواع مویزها همراه با دم و چوب نیز استفاده شود البته با توجه به اینکه بیشتر مویزهای ایرانی دارای هسته می باشد به خاطر همین مسئله بازدهی این محصول کمتر خواهد شد ولی با همه این شرایط بعضی از مشتریان در تماس با مدیر فروش این مجموعه درخواست مویز آفتابی را برای آبگیری دارند.

 

**** فروش کشمش مختص آبگیری نه تنها در بازار داخل عرضه می گردد بلکه بسیاری از مشتریان از کشورهایی مانند آذربایجان ، ارمنستان ، بلغارستان در کارخانجات الکل سازی  از محصولات با کیفیت ایران با قیمت مناسب خریداری می کنند.

مجموعه لعل تاک در کنار عرضه انواع کشمش سبز ، پلویی ، طلایی و مویز پخش کشمش آفتابی آبگیری بیدانه را نیز در بازار داخل و صادراتی انجام می دهد مشتریان جهت مشاوره و اطلاع از قیمت این محصولات با مدیر فروش این مجموعه ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما