پخش مویز سیاه درجه یک شیراز

پخش مویز سیاه درجه یک که در رتبه برترین مویزهای ایران محسوب می شود در این مجموعه به صورت مستقیم و بی واسطه انجام می گردد مشتریانی که قصد خرید محصولات منطقه شیراز در انواع مختلف فله ای و نیز بسته بندی شده کارتونی را دارند می توانند با بخش فروش این سایت ارتباط بگیرند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پخش مویز سیاه درجه یک شیراز

مویز سیاه شیراز

 مویز سیاه شیراز

مویز از اقسام مختلف کشمش شمرده می شود و همانطور که ما کشمش هسته دار و بی هسته داریم درخصوص مویز نیز همین مورد صحیح است این فراورده با ارزش را می توان به صورت یک مکمل غذایی در هر خانواده‌ای مورد استفاده قرار داد.

**** اما اگر بخواهیم با ارزش ترین نوع از مویز ایران را معرفی کنیم ، مطمئناً مویز سیاه شیراز که هم به صورت هسته دار و هم بی هسته  در بازار موجود است بهترین نوع این محصول به شمار می رود که آن را از انگور سیاه به صورت آفتاب خشک و کاملاً ارگانیک بدون هیچ کود و سم تولید می کنند.

 

**** در ایران مناطق معدودی هستند که مویز سیاه را تولید و فراوری می کنند که ازجمله آنها می‌توان به مناطقی از استان فارس مانند شیراز ، داراب ، بووانات و دشمن زیاری اشاره کرد وازآنجایی که میزان تولید آن بسیار محدود است ممکن است تا قبل از رسیدن به هوای گرم موجودی آن به اتمام رسد.

به طورکلی این نوع مویز به روش کاملا سنتی با دست ، تمیز و فرآوری می‌شود و در کارتون های 10 کیلویی بسته بندی و آن را در بازار عرضه می کنند البته نوع فله آن هم همراه با دم ، چوب و شاخه می باشد که بعضی مشتریان نیز به این طریق این محصول را خریداری می کنند به عنوان مثال برای کارخانه تولید شربت برای اینکه بازدهی و درصد خلوص بیشتری داشته باشد این محصول به صورت فله سفارش داده می شود.

پخش مویز سیاه

پخش مویز سیاه درجه یک

استان فارس خاستگاه انواع مویز می باشد که علاوه بر مویز سیاه شیراز که در بالا به آن اشاره شد که از انواع دیگر آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  1. مویز سرخ بش
  2. مویز ریش بابا آفتابی و تیزابی
  3. مویز فخری
  4. مویز رطبی

 

این مجموعه پخش مویز سیاه درجه یک و انواع دیگر محصولات شیراز را با بهترین کیفیت ممکن و قیمتی مناسب در سراسر ایران انجام می دهد البته در کنار این محصولات مویز افغان و ازبک که از محصولات صادراتی می باشند را نیز عرضه می کند. در ضمن از مراکز و مشتریانی که قصد همکاری و نمایندگی فروش این محصول را در مناطق مختلف کشور می خواهند داشته باشند درخواست می شود برای هماهنگی بیشتر با مدیر فروش این مجموعه ارتباط برقرار کنند.

سفارش و خرید شما از این مجموعه می‌تواند هم به شکل حضوری در کارخانه و یا انبار فله باشد و یا اینکه بطور غیرحضوری در هرجایی از ایران که هستید محصول را بصورت اینترنتی سفارش دهید تا بار از انبار شیراز برای شما فرستاده شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما