پخش عمده کشمش سبز کاشمر اعلا

پخش عمده کشمش سبز کاشمر و نخود قرمز با کیفیت ممتاز و اعلا که از بهترین محصولات صادراتی خراسان می باشد در این سایت آغاز شده است برای خرید انواع محصولات کاشمر مستقیم از کارخانه کشمش به بخش فروش سایت ارتباط برقرار کنید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پخش عمده کشمش سبز کاشمر

 کشمش سبز کاشمر

کشمش سبز کاشمر

کشمش سبز کاشمر یک محصول ارگانیک و طبیعی که به دلیل کیفیت مرغوب ، رنگ و طعم دلنشین آن در بازارهای جهانی شناخته شده است. و از خصوصیاتی مانند ظاهری دراز و قلمی ، بافتی نرم و دارای هسته های های ریز ، میزان قند بالا و لاشه گوشتی برخوردار می باشد. بادام درختی تواضع فروش این نوع محصول در بازار رو به کاهش می باشد.

**** در کنار کاشمر مناطقی مانند خلیل آباد ، بردسکن با داشتن تاکستان های انگوری به وسعت 12000 هکتار جایگاه بالایی در تولید انواع کشمش دارد که در زیر به چند مورد آن اشاره می کنیم :

  1. کشمش سبز قلمی یا پیکامی
  2. کشمش زرد یا طلایی قلمی
  3. کشمش آفتابی
  4. کشمش مویز عسکری
  5. کشمش ضایعاتی آبگیری

 

**** پروسه تولید محصولات فوق به روش آفتاب خشک و سایه خشک بوده که برای خشک شدن سریع انگور را به مایع تیزاب آغشته کرده و بعضی را روی زمین در معرض آفتاب خشک می کنند. اما برای تولید کشمش سبز و زرد انگور تیزاب خورده را در اتاقی مسقف به نام خانه کشمشی و روی سیم های مفتولی در بارگاه قرار داده تا خشک شوند و اگر بخواهند که رنگ کشمش روشن و طلایی شود به انگور در خانه کشمشی دود گوگرد دمیده می شود تا بسته به زمان دود دادن رنگ آن طلایی تر شود.

ماندگاری کشمش سبز کاشمر کوتاه مدت بوده و تا قبل از رسیدن فصل گرما باغداران محصول خود را می فروشند زیرا که محصول با گذشت زمان تغییر رنگ داده و زیبایی خود را از دست می دهد و از طرفی نیز آفات و حشرات این محصول را از بین می برند .

پخش عمده کشمش

پخش عمده کشمش سبز کاشمر

پخش عمده کشمش سبز کاشمر به صورت بسته بندی کارتونی در اوزان 5 و 10 کیلو مستقیم از کارخانه کشمش انجام می شود و شما می توانید برای خرید به صورت حضوری و غیرحضوری سفارش محصول بدهید. قیمت کشمش کاشمر با شروع فصل جدید متاثر از اوضاع آشفته بازار ارز دچار نوسان شده و نسبت به سال قبل حدود %30 درصد نرخ محصولات افزایش پیدا کرده است.

 

**** خرید مستقیم از کارخانه برای مراکز پخش کشمش بسیار بصرفه بوده و از طرفی کیفیت محصول متنوع بوده و از سوی دیگر قیمت محصولات آن پایین تر از بازار می باشد این مجموعه تامین کننده ای معتبر برای مراکز پخش بوده که بتوانند محصولات مرغوب کاشمر را در سراسر کشور توزیع کنند.

ارسال محصولات کاشمر اعم از کشمش سبز ، زرد و آفتابی از طریق شرکت های حمل و نقل مانند اتوبوس و باربری ها با وانت ، نیسان و کامیون در زمانی کوتاه انجام می شود.  

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما