پخش عمده کشمش درجه یک کارخانه

پخش عمده کشمش درجه یک در انواع طلایی ، سبز و تیزابی در مهر ماه سال 99 در این مجموعه شروع شده است و مشتریان می توانند مستقیم و بدون واسطه از کارخانه خرید خود را سفارش دهند.

پخش عمده کشمش درجه یک کارخانه

 

انواع کشمش قابل عرضه مجموعه

کشمش درجه یک

کشمش به عنوان یک محصول پرفروش در بازار خشکبار ایران برای عرضه داخلی و صادرات به خارج شناخته شده است و تنوع و کیفیت کشمش در کشور ما به علت شرایط آب و هوایی و نوع اقلیمی که دارد بسیار بالا بوده و به همین علت تاجران زیادی را از سراسر دنیا به سمت بازار این محصول در ایران جذب کرده است .

**** انواع کشمش ایرانی که در این مجموعه عرضه می گردد عبارت است از :

  1. کشمش سبز و طلایی قلمی
  2. انواع کشمش پلویی اعم از طلایی ، تیزابی و قهوه ای
  3. کشمش مویز هسته دار مانند عسکری ، فخری، ریش بابا ، شاهانه یا شانی و دشمن زیاری
  4. کشمش سرکه ای
  5. ضایعات کشمش برای آبگیری و تغذیه دام

 

**** بعضی از محصولات مجموعه به خاطر ماندگاری کم تا عید و قبل از شروع هوای گرم موجودی آن به اتمام می رسد که کشمش سبز و کشمش آفتابی از این موارد می باشد.

البته محصولاتی مانند کشمش تیزابی و طلایی به دلیل موادی مانند مایع تیزاب ، دود گوگرد و روغن که در پروسه تولید به آنها افزوده می شود طول عمر بلند مدت و مقاومت زیادی دارند  و به همین علت برای صادرات به کشورهای دیگر از آنها استفاده می کنند.

پخش عمده کشمش

 

پخش عمده کشمش درجه یک کارخانه

مجموعه لعل تاک کارخانه تولید ، فرآوری و بسته بندی انواع کشمش را در منطقه کاشمر خراسان و تاکستان قزوین در اختیار دارد زیرا که این مناطق از محصولات منحصر به فرد و با کیفیت مرغوبی برخوردار هستند و شما می توانید برای خرید محصولات مجموعه با مدیر فروش جناب اقای نادری فر تماس بگیرید.

 

**** این مجموعه کار پخش عمده کشمش درجه یک ، دو ، سه را در سراسر کشور در دستور کار خود قرار داده که ارسال کلیه محصولات خود را  مستقیم از کارخانه کشمش انجام می دهد.

بسته بندی های کشمش مجموعه به صورت فله در کیسه و گونی برای محصولاتی  که مصرف آبگیری دارند و در کارتون با وزن های  4 ، 5 ، 9 و 10 کیلویی بوده که این بستگی به نظر مشتری دارد و ارسال محصولات هم با شرکت های باربری و حمل و نقل با وانت ، نیسان و کامیون یا اتوبوس در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما