نمایندگی فروش کشمش درجه یک

مشتریان گرامی این مجموعه نمایندگی فروش کشمش درجه یک کارخانه با بهترین کیفیت ممکن و مستقیم می باشد اگر قصد خرید و ثبت سفارش دارید می توانید به صورت حضوری در کارخانه و یا غیرحضوری نسبت به تامین نیاز خود از این مرکز اقدام نمایید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

نمایندگی فروش کشمش درجه یک

انواع کشمش تولیدی مجموعه

 نمایندگی فروش کشمش

کشور ایران یک از مهمترین مراکز تولید انواع کشمش و مویز در دنیا به شمار می رود که بواسطه محصولات باکیفیت و منحصر به فرد و قیمت مناسب مشتریان زیادی از سراسر دارد که تمایل به سرمایه گذاری در بازار آن دارند.

 

**** مجموعه لعل تاک به صورت تخصصی در زمینه تولید و فروش انواع کشمش به صورت عمده و جزئی در بازار داخل و صادرات مشغول به فعالیت می باشد انواع محصولات این مجموعه عبارتند از :

 

  1. کشمش پلویی طلایی یا انگوری معروف به گلدن یا کالیفرنیایی
  2. کشمش تیزابی یا سلطانی در دو نوع رنگ روشن و خرمایی
  3. کشمش پلویی سیاه
  4. کشمش سبز و زرد قلمی از تولیدات منطقه کاشمر و خلیل آباد خراسان
  5. کشمش آفتابی ارگانیک و طبیعی
  6. کشمش سرکه ای یا ضایعاتی مانند کشمش پشت لیزر ، حلوایی ، غوره و پوش
  7. انواع مویز ایرانی اعم از مویز سیاه ، ریش بابا ، رطبی ، فخری ، بش دشمن زیاری
  8. مویزهای وارداتی نظیر مویز افغان و ازبک
این محصولات به صورت کاملاً فرآوری شده تمیز و پاک شده در بسته بندی کارتونی 9 کیلویی با 8.5 کیلو خالص کشمش برای بازار داخل و کارتون های 3 و 5 و 10 کیلویی خالص ، لیبل دار و شیرینگ شده برای صادرات بسته به نظر مشتری آماده و عرضه می شود.

نمایندگی فروش کشمش درجه یک

نمایندگی فروش کشمش درجه یک

این نمایمدگی در کنار فروش کشمش درجه یک به صورت جزئی نیز به مشتریان عزیز خدمات می دهد به عنوان مثال شما می توانید برای کشمش های کارتونی حداقل 10 کارتون و کشمش های فله ای در کیسه و گونی نیز حداقل 5 کیسه 30 کیلویی سفارش دهید.

مشتریان گرامی می توانند به صورت حضوری در کارخانه و یا غیرحضوری سفارش خود را در این مرکز ثبت نمایند کافی است با مدیر فروش کارخانه کشمش جناب آقای نادری فر ارتباط گرفته تا ایشان بار را آماده کرده و سفارشات جزئی را از شرکت های باربری و حمل و نقل و سفارشات بالا را با نیسان و کامیون به سراسر ارسان ارسال کنند.

قیمت نمایندگی فروش کشمش درجه یک از ابتدای فصل جدید کشمش از مهرماه به صورت چشمگیری گران شده است به طوری که در حال حاضر که در اواسط آذرماه 1400 قرار داریم نرخ انواع کشمش و مویز بین 60 تا 100 درصد افزایش قیمت داشته است که این موضوع سبب به هم ریختن بازار شده و خیلی از مشتریان به خاطر همین موضوع قادر به خرید نیستند و منتظر بهبود وضع موجود هستند.

مشتریان گرامی با توجه به وضع موجود می توانند روزانه از مدیر فروش این مجموعه استعلام قیمت بگیرند تا بروز باشند زیرا که اعتبار قیمت ها متاسفانه 24 ساعت بیشتر نمی باشد و امکان تغییر آن وجود دارد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما