نمایندگی عرضه کشمش پلویی صادراتی ملایر

کشمش پلویی صادراتی در نقاطی از کشور مانند تاکستان قزوین ، ملایر همدان ، قوچان استان خراسان رضوی، بنان ملکان مراغه استان آذربایجان، ابهر زنجان و بوانات استان فارس کشت می شود.یکی از مرغوب ترین کشمش های پلویی تولید شده توسط کشاورزان ، کشمش پلویی ممتاز صادراتی ملایر است . از این نوع کشمش در صنایع شیرینی پزی و پخت غذا استفاده می شود. در تولید این نوع کشمش اعلا ،از مواد شیمایی جهت خشک کردن استفاده نمی شود. علی رغم تبدیل انگور سفید به کشمش ، رنگ این کشمش تولیدی تیره و مشکی است. کشمش های صادراتی تولید شده در ملایر می توان به نام های ذیل اشاره نمود :

  • کشمش پلویی
  • کشمش تیرابی
  • کشمش سلطانی
  • کشمش طلایی
  • کشمش سوپر گلد

نمایندگی عرضه کشمش پلویی صادراتی ملایر شرکت ها و کارخانه های تبدیل و بسته بندی این نوع کشمش می باشند. خریداران می توانند با مراجعه به سایت فروش این محصول و یا بنکداران فروش نسبت به خرید و صادرات آن اقدام نمایند.

نمایندگی عرضه کشمش پلویی صادراتی ملایر

چه نوع کشمشی برای پلو مناسب است؟

چه نوع کشمشی برای پلو مناسب است؟ در ایران به علت استفاده از کشمش در کنار برنج از این محصول استفاده زیادی می شود . کشمش های پلویی که در ایران و جهان مودر استفاده است به سه طریق تولید می شود: 

  • کشمش آفتابی 
  • کشمش تیزابی 
  • کشمش زرد

کشمش پلویی آفتابی قهوه ای تیره رنگ بوده و به علت عدم استفاده از هیچ گونه مواد شیمایی به کشمش ارگانیک نیز معروف است ، در بازار داخلی به فروش می رسد. کشمش تیزابی نیز به رنگ قهوه ای بوده و در بازار داخلی و خارجی عرضه می گردد. کشمش زرد که به آن کشمش طلایی یا انگوری نیز گفته می شود مورد پسند کشورهای عربی می باشد. بهترین نوع کشمش و مناسب ترین نوع آن کشمش بدون هسته است که در کنار عدس برای تزیین عدس پلوی ایرانی مورد استفاده قرار می گیرد.

توزیع کنندگان کشمش پلویی صادراتی

توزیع کنندگان کشمش پلویی صادراتی از توزیع کنندگان کشمش پلویی صادراتی می توان به شرکت های تولید و توزیع خشکبار و یا بنکداران این محصول اشاره کرد. شرکت های بسته بندی نیز از توزیع کنندگان کشمش پلویی صادراتی می باشند. این شرکت ها نوع بسته بندی کارتنی را جهت صادرات به صورت 5 لایه تولید کرده تا در دوره زمانی  صادرات آن به کشورهای دیگر ، محصول فاسد و غیر قابل استفاده نباشد. توزیع کنندگان کشمش پلویی صادراتی این محصول را به صورت کارتن های 10 ،8 و 5 کیلویی به بازار عرضه می نمایند. البته خریداران می توانند وزن های دلخواه کارتن های موجود را به صورت سفارشی به این توزیع کنندگان ارائه دهند. توزیع کنندگان کشمش پلویی صادراتی می توانند از خدمات ارسال بار و یا ارسال نمونه کشمش های خود به خریداران می توانند در جلب اعتماد آنان اهتمام ورزند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما