مرکز فروش کشمش پلویی ریز کارخانه

فروش کشمش پلویی ریز در انواع آفتابی و تیزابی بدون هسته در واحد تولیدی این مرکز واقع در تاکستان قزوین امکان پذیر شده است. شما می توانید برای خرید این محصولات مستقیم از کارخانه با مدیر فروش آن ارتباط برقرار کنید.

کشمش پلویی ریز

انواع کشمش پلویی در ایران

انواع کشمش پلویی در ایران

کشمش پلویی یکی از محصولات بازار خشکبار ایران با ظاهری گرد ، طعمی لذیذ و خوش رنگ در دو سایز ریز و درشت که مصرف بالایی در کنار پخت برنج و همچنین واحدهای تولیدی مانند کیک ، کلوچه و شیرینی نیز به عنوان دسر در بستنی استفاده می شود.

 

انواع کشمش پلویی موجود در ایران شامل موارد زیر می باشد :

  1. کشمش پلویی آفتابی
  2. کشمش پلویی تیزابی
  3. کشمش پلویی طلایی

 

**** از مهم ترین مناطق تولید کننده کشمش پلویی در کشور ما می توان به تاکستان و شال قزوین ، ملایر همدان ، بناب و ملکان آذربایجان شرقی ، قوچان و درگز خراسان رضوی و اراک را نام برد.

 

در بین انواع محصولات ذکر شده بالا کشمش طلایی ، گلدن و انگوری لوکس ترین نوع کشمش پلویی که به عنوان محصول برتر صادراتی کشور ما شناخته شده و کیفیت آن در مقایسه با نوع مشابه آن در کشورهایی مانند ترکیه بی نظیر می باشد و این کشور با وجود تولید این محصول  ولی باز هم آن را از ایران خریداری می کند.   

 

فروش کشمش پلویی

مرکز فروش کشمش پلویی ریز مستقیم از کارخانه

**** مجموعه لعل تاک مرکز فروش کشمش پلویی ریز مستقیم از کارخانه تولید و بسته بندی واقع در تاکستان می باشد که محصولات مجموعه را در بازار داخلی و صادرات عرضه می کند. کافی است برای خرید با مدیر فروش کارخانه آقای رضا نادری فر ارتباط تلفنی یا در شبکه اجتماعی برقرار کنید.

 

**** کشمش پلویی معمولاً به صورت فله همراه با چوب ، دم و شاخه در گونی و کیسه به کارخانه فراوری انتقال و سپس عملیات دمگیری ، شستشو و در آخر با دستگاه سورتینگ از لحاظ رنگ و کیفیت تفکیک کشمش انجام شده و در بسته بندی کارتون 9 کیلویی برای بازار داخل و کارتون با وزن 4 ، 5 و 10 کیلویی به انتخاب مشتری برای صادرات آماده سازی می شود .

 

معمولاً برای خرید و سفارش های عمده باید در محل کارخانه حضور پیدا کنید و درباره کیفیت محصول ، نوع بسته بندی ، نحوه تسویه ، مدت زمان آماده سازی قرارداد نوشته شود و طبق توافق مکتوب در قرارداد کار شفاف و طبق سمبل انتخابی مشتری انجام شود. در خرید غیرحضوری و اینترنتی هم باید با بخش فروش ارتباط و شرایط کاری بررسی شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما