مرکز فروش مویز ازبک درشت

این مجموعه مرکز فروش مویز ازبک درشت در سایزهای مختلف با قیمت مناسب می باشد که سایز انواع مویز را برای بازار داخل و صادرات عرضه می کند برای آگاهی از موجودی انبار و استعلام قیمت با واحد فروش مجموعه هماهنگ کنید.

مرکز فروش مویز ازبک درشت

انواع مویز در بازار

مرکز فروش مویز

کشمش مویز محصولی سالم و ارگانیک که از انگور فرآوری می باشد و ارزش غذایی آن به مراتب بیشتر از خود انگور و سایر کشمش ها می باشد از این رو مردم کشور ما سعی می کنند برای مصرف بیشتر مویز را انتخاب کنند.

در زمینه تولید مویز در دنیا کشور ما سرآمد می باشد و باغداران سعی می کنند هیچ کود و سمی برای تولید آن استفاده نکنند تا بتوانند محصول ارگانیک و طبیعی را عرضه کنند، از مهم ترین مناطق تولید کننده این محصول می توان به داراب ، بووانات استان فارس ، تاکستان قزوین ، ملایر همدان ، کاشمر خراسان و کردستان اشاره کرد.

مویزهای عرضه شده در بازار ایران بیشتر هسته بوده و در انواع مویز انگور سیاه ، سرخ بش ، فخری ، ریش بابا و عسکری را می توان نام برد نوع دیگر از مویزها می باشد که از خارج از کشور وارد می شود و از جمله می توان به مویز ازبک و افغان اشاره کرد که محصولاتی بدون هسته ، دارای رنگ سیاه و خوش طعم می باشند ولی متاسفانه قیمت شان با توجه به افزایش نرخ ارز امسال بسیار گران شده است.

از مویزهای وارداتی به کشور می توان از مویز ازبک به عنوان بهترین نوع مویز نام برد زیرا که درشت ، گوشتی ، بدون هسته و خوش طعم می باشد که از کشور ازبکستان به ایران وارد می شود البته باید اشاره کرد که این محصول از سایز 9 تا 20 میل اندازه داشته و قیمت آن نیز بر همین اساس متغیر می باشد.

در مورد خرید مویز باید به این نکته اشاره کنیم که هر چقدر رنگ مویز تیره تر و سیاه تر ، اندازه آن درشت تر ، گوشتی تر و بی هسته تر باشد هم کیفیت آن مرغوب تر می باشد و هم قیمتش گران است.

 مویز ازبک درشت

مرکز فروش مویز ازبک درشت

مویز ازبک از محصولات وارداتی ایران که از مرزهای غربی و جنوبی وارد کشور می شود انبار این مجموعه در شیراز می باشد که کلیه سفارشات مربوط به مویز را در کارتون های 5 لایه 10 کیلویی از این شهر مستقیم برای مشتریان از طریق شرکت های باربری و حمل و نقل مانند اتوبوس و کامیون ارسال می کند.

**** قیمت کف در مرکز فروش مویز ازبک درشت در تاریخ 21 دی ماه 99 به شرح زیر می باشد:

  1. مویز ازبک سایز 9 کیلویی            75000 تومان
  2. مویز ازبک سایز 11 کیلویی          92000 تومان
  3. مویز ازبک سایز 13 کیلویی          110000 تومان
  4. مویز ازبک سایز 15 کیلویی          125000 تومان
  5. مویز افغان اعلا کیلویی               89000 تومان

مجموعه محصولات لعل تاک به عنوان یک مرکز تامین کننده انواع مویز هسته دار و بدون هسته و همچنین انواع کشمش پلویی می تواند کمک شایانی به مشتریان داخلی و صادراتی بکند و محصولات تازه و با کیفیت مرغوب و قیمت کف کارخانه عرضه نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما