مرکز عرضه کشمش زرد صادراتی کاشمر

کشمش زرد صادراتی در ایران فروش زیادی دارد کشمش مقوی و نخود سفید عمده ترین خشکبار به حساب می آید کارخانه کشمش کاشمر بدون واسطه و مستقیم این نوع کشمش را برای مشتریان با قیمت مناسب تامین می کند.

مرکز عرضه کشمش زرد صادراتی کاشمر

مقایسه انواع کشمش زرد و سبز

مقایسه انواع کشمش زرد و سبز برای مقایسه کردن بین کشمش زرد و سبز شما می توانید با چند روش انواع و متفاوت بودن آن را باهم مقایسه کنید. کشمش زرد به صورت دودی است یعنی آنها را با سنگ های مخصوص دود می دهند و برای همین کشمش ها زرد رنگ می شود. نخود شکلاتی برای تغذیه کودکان بسیار عالی می باشد.

در کل کشمش از انگور به عمل می آید کشمش سبز از انگور است یعنی انگور ها را به بند آویز آویزان می کنند و با مرور زمان انگور ها خشک می شوند و از بند می‌ریزند بر روی یک پارچه تمیز باغدار و کارگران آنها را جمع آوری می کنند و در سبد های مخصوص می گذارند.

سبد ها را در ماشین های باربری انتقال می دهند ماشین ها به شهر های هم جوار می روند و آنها را به انبارداران تحویل می دهند. انبار ها کشمش هارا برای بی دم کردن در دستگاه مخصوص می ریزند تا دم کشمش ها جدا شود بعد جدا کردن دم کشمش ها آنها را به افرادی که کشمش پاک می کنند می دهند تا کشمش هایی که به دلیل عوامل مختلف هوا و خورشید به رنگ سیاه در آمده اند را از کشمش سبز رنگ جدا کنند بعد پاک سازی کشمش ها و تمیز شدن آنها در کارتن های که هر کدام سه کیلو کشمش در آن جا می شود می ریزند ولی انواع مختلفی برای بسته بندی وجود دارد که هر کدام با وزن متفاوتی است می ریزند که یا یک کیلویی ، سه کیلویی است.

کشمش زرد اعلا با کشمش سبز مزه های متفاوتی دارد هر کدام مزه و طمع مخصوص خودش را دارد.

کشمش سبز را شما می توانید با آجیل و خشکبار مخلوط کنید و در خانه خود برای ساعاتی که بیکار هستید همراه آجیل کشمش هم میل کنید که ویتامین های زیادی دارد و برای بدن مفید است.

بهترین تولیدکننده کشمش زرد صادراتی

بهترین تولیدکننده کشمش زرد صادراتی

کشمش زرد کاشمر بهترین و مرغوب ترین خشکبار در کاشمر است. خشکبار های اصلی کاشمر کشمش و انار است که در خراسان رضوی در شهرستان کاشمر رواج زیادی دارد.

در سطح شهر کاشمر در هر خیابان آن چند مغازه که در حال خرید و فروش کشمش هستند وجود دارد. در کاشمر کاروانسرایی بزرگ است که در آن کشمش و خشکبار های اصلی کاشمر به فروش می رود.

در قدیم این کاروانسرا قدمت تاریخی داشته است اسم قدیم کاشمر ، ترشیز نام دارد و با مرور زمان از اسم ترشیز به اسم کاشمر عوض شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما