مرکز عرضه کشمش آفتابی کاشمر

این مجموعه مرکز عرضه کشمش آفتابی کاشمر با بهترین کیفیت می باشد که در کنار کشمش سبز و زرد قلمی این منطقه این محصول را در بازار داخل عرضه می کند مشتریان می توانند سفارش خود را به صورت حضوری و غیرحضوری در مجموعه لعل تاک انجام دهند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

مرکز عرضه کشمش آفتابی کاشمر

کشمش آفتابی کاشمر

 کشمش آفتابی کاشمر

منطقه کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی با 12000 هکتار سطح زیر کشت انگور از مراکز مهم تولید انواع کشمش آفتابی ، کشمش سبز و زرد قلمی می باشد که محصولات آن علاوه بر عرضه در بازار داخل برای صادرات نیز استفاده می شود.

این منطقه به خاطر کشمش سبز و زرد قلمی آن مشهور و برند شده است که این کشمش ها در ایران فقط در این منطقه قابل تولید می باشد و این نشان از مهارت و تخصص باغداران این منطقه و شرایط آب و هوایی و نوع اقلیم آن می باشد البته در کنار این محصولات کشمش آفتابی این منطقه که به « گله کاشمری » معروف شده نیز خریداران زیادی در بازار سراسر ایران دارد.

کشمش آفتابی کاشمر در دو نوع هسته دار و بدون هسته هم به صورت فله همراه با چوب و دم و هم به صورت تمیز و پاک شده به عنوان تغذیه و مصارف صنعتی مانند تولید سرکه ، شیره و الکل مورد استفاده قرار می گیرد.

کشمش آفتابی کاشمر قابل عرضه در این مرکز به صورت های زیر می باشد :

  1. کشمش آفتابی خالص و شستشو شده برای مصرف خوراکی
  2. کشمش آفتابی پاک شده خالص برای مصارف صنعتی
  3. کشمش آفتابی مخلوط با طلایی و سبزه برای مصارف صنعتی
  4. کشمش آفتابی فله و ناپاک همراه با دم و چوب

 

این محصولات در این مرکز به صورت بسته بندی کارتون 10 کیلویی ناخالص و همچنین برای مصارف صنعتی در گونی و کیسه های 30 کیلویی خالص ، پلمپ و دوخته شده عرضه می گردد.

این مرکز در کنار عرضه کشمش آفتابی کاشمر ، کشمش پلویی آفتابی تاکستان قزوین و کشمش آفتابی بوانات استان فارس را نیز در سبد محصولات فروش خود قرار داده است تا بتواند نیاز مشتریان گرامی را تامین نماید.

 عرضه کشمش آفتابی

شرکت عرضه کشمش آفتابی

مجموعه لعل تاک به عنوان یک مرکز عرضه انواع کشمش آفتابی ، تیزابی و طلایی و همچنین انواع مویز می باشد که محصولات خود را با بهترین کیفیت مستقیم از کارخانه هم در بازار داخل و هم صادرات عرضه می کند.

 

**** خریداران کشمش آفتابی می توانند در این سایت شماره تلفن مدیر فروش مجموعه قرار داده شده که شما می توانید مستقیم ارتباط گرفته و ضمن مشاوره در مورد انواع محصولات از قیمت ، موجودی و شرایط سفارش اطلاعات لازم را کسب نمایید.

برای خرید هم می توانید به صورت حضوری به کارخانه تشریف بیاورید که از قبل هماهنگی با جناب آقای نادری فر داشته باشید و اگر هم خواستید غیرحضوری سفارش دهید فیلم و عکس انواع محصولات برای شما از طریق واتساپ ارسال خواهد شد و در صورت تایید شما می توانید با مدیر فروش برای سفارش وارد مذاکره شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما