مرکز خرید کشمش گلدن ویژه صادرات

این مجموعه مرکز خرید کشمش گلدن ویژه صادرات با کیفیت ممتاز و قیمت فوق العاده مستقیم از کارخانه کشمش ملکان می باشد مشتریان عزیز برای ثبت سفارش خود با واحد فروش کارخانه در این وب سایت ارتباط بگیرند.

مرکز خرید کشمش گلدن ویژه صادرات

کشمش گلدن صادراتی

 کشمش گلدن ویژه

کشمش ماده خوراکی از دانه انگور خشک شده جزء گروه خشکبار بوده که در مصارفی نظیر میان وعده دلچسب و مقوی ، همراه با تنقلات و همچنین در تهیه غذا ، دسر ، کیک و شیرینی مورد استفاده قرار می گیرد.

 ایران به عنوان خاستگاه تولید انواع کشمش حرف های زیادی در دنیا برای گفتن دارد اما به خاطر شرایط تحریمی که از طرف کشورهای مختلف علیه کشور ما وجود دارد لذا صادرات این محصول در چند سال اخیر به کمتر شده است اما از طرفی با افزایش نرخ ارز و پایین آمدن ارزش پول ما خریداران زیادی به خاطر قیمت ارزان محصولات روانه بازار ایران شدند و با دور زدن تحریم ها و با زحمت و تلاش دو چندان صادرات را دوباره رونق دادند.

یکی از بهترین و لوکس ترین محصولات ایران که بسیاری از تجار و شرکت های بازرگانی دنبال صادرات آن می باشند کشمش گلدن بوده که به نام های کشمش انگوری ، پلویی طلایی و کالیفرنی معروف بوده و دارای رنگی یک دست طلایی ، شفاف ، گوشتی و بدون هسته می باشد.

کشمش گلدن ویژه صادرات در توابعی از استان آذربایجان شرقی نظیر ملکان ، بناب و مراغه و همچنین ملایر همدان تولید می شود که معمولاً کشورهای متمول و ثروتمند همیشه دنبال محصول با کیفیت سوپر و ممتاز بوده که چنین چیزی را بایستی در کشمش گلدن ملکان جست که تمامی فاکتورهای مربوط به صادرات را دارا می باشد و همه ساله حدود 900 کانتینر از این منطقه به کشورهای مختلف صادر می شود.

نرخ امروز خرید کشمش گلدن ملکان ویژه صادرات از درب کارخانه در اواخر بهمن ماه کیلویی 32000 تومان قیمت می خورد که در کارتون های با وزن 10 کیلویی لیبل دار ، خالص و شیرینک شده آماده و عرضه می شود.

خرید کشمش گلدن

مرکز خرید کشمش گلدن ویژه صادرات

این مجموعه در راستای آگاه سازی مشتریان اقدام به راه اندازی چندین وب سایت نموده تا خریداران واقعی مستقیم و بدون واسطه با کارخانه وصل شده و بتواند با قیمت مناسب تر و بدون استرس محصول مورد نظر را خریداری و صادر نمایند پس این مرکز به عنوان پلی است که مشتری را به کارخانه کشمش متصل می کند.

در مورد بسته بندی هم بایستی این توضیح را داد که اگر مشتری درخواست درج لیبل و طرح شرکت خود را روی کارتون داشت این امکان در این مجموعه مهیا می باشد ولی چون پروسه کلیشه و آماده سازی کارتون چند روزی طول می کشد لذا از قبل حتما باید این اطلاعات داده شود تا ابتدا کارتون آماده و در ادامه فرآوری کشمش در کارخانه و در نهایت بسته بندی آن صورت گیرد.

این مجموعه به عنوان یک مرجع و مرکز خرید کشمش گلدن و دیگر کشمش های صادراتی نظیر کشمش تیزابی طلایی و خرمایی کشمش پلویی آفتابی ، کشمش سبز و زرد قلمی و همچنین انواع مویز می باشد که با کیفیت مرغوب آماده و عرضه می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما