مرکز توزیع کشمش طلایی کاشمر در بازار

توزیع کشمش طلایی کاشمر در این مرکز به صورت مستقیم از کارخانه و با قیمت پایین تر از بازار امکان پذیر شده است مشتریان می توانند برای خرید کشمش سبز و طلایی کاشمر با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرند.

مرکز توزیع کشمش طلایی کاشمر در بازار

کشمش طلایی کاشمر

کشمش طلایی کاشمر

یکی از محصولات منحصر به فرد صادراتی منطقه کاشمر کشمش طلایی یا زرد قلمی می باشد که ظاهری دراز و کشیده و اندازه ای حدود 2 تا 3 سانتی متر قد و در دو نوع کشمش عسکری و پیکامی و به صورت دانه دارریز یا بدون دانه موجود می باشد.

 

مهم ترین محصولات منطقه کاشمر شامل کشمش سبز و طلایی قلمی ، کشمش آفتابی و مویز هسته دار عسکری می باشد. کشمش طلایی کاشمر همان کشمش سبز است اما پس تفاوت این دو محصول در چیست ؟  تفاوت در روش تولید و مواد افزودنی به آنها می باشد بدین طریق که برای تولید کشمش طلایی علاوه بر مایع تیزاب از دود گوگرد برای زرد و طلایی شدن رنگ کشمش و مقاومت ، دوام بالای آن در برابر آفات و حشرات استفاده می شود.

 

معمولاً کشمش طلایی کاشمر به خاطر کیفیت خارق العاده و منحصر به فردی که دارد بیشتر در بازار کشور مصرف کننده بزرگی مانند پاکستان که مردم از این محصول را به صورت سنتی در نان استفاده می کنند بسیار پر رونق بوده و با شروع فصل کشمش تجار و بازرگانان پاکستانی خود برای خرید این محصول به این شهر می آیید و با کارخانه های معتبر قرارداد می بندند که این نشان از ارزش بالای این محصول در کشور آنها می باشد.

مرکز توزیع کشمش طلایی کاشمر در بازار

مرکز توزیع کشمش طلایی کاشمر در بازار

در حال حاضر که در ماه شهریور قرار داریم باغداران منطقه کاشمر محصول خود را جمع آوری کرده و در حال تولید انواع کشمش و به خصوص کشمش طلایی می باشند ، امسال به خاطر شرایط بیماری کرونا و تعطیلی بازار شهرهای زیارتی متاسفانه قیمت کشمش سبز پایین آمده و تولید آن زیاد به صرفه نیست امسال خیلی از باغدارها برای سود آوری بیشتر با وجود هزینه و زحمت زیاد دنبال تولید محصولات طلایی می باشند که پیش بینی می شود قیمت این محصول نسبت به گذشته نیز افزایش داشته باشد.

 

مجموعه لعل تاک مرکز توزیع کشمش طلایی کاشمر می باشد که کارخانه فراوری و بسته بندی در اختیار داشته و محصولات تولید شده را طبق نظر و خواسته شما بسته بندی و عرضه می کند بسته بندی این محصولات در کارتون های 3 ، 5 کیلویی برای بازار داخل و 10 کیلویی خالص برای صادرات می باشد . برای ثبت سفارش محصولات منطقه کاشمر با مدیر فروش این مرکز ارتباط برقرار کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما