مرکز توزیع کشمش تیزابی درجه یک و صادراتی

این مجموعه مرکز توزیع کشمش تیزابی و گردو چینی در ایران درجه یک و صادراتی در انواع کهربایی و خرمایی رنگ مستقیم از کارخانه فرآوری و بسته بندی کشمش می باشد مشتریان می توانند برای ثبت سفارش با بخش فروش کارخانه ارتباط گرفته و به صورت حضوری و یا غیرحضوری خرید خود را انجام دهند.

مرکز توزیع کشمش تیزابی درجه یک و صادراتی

تولید کشمش تیزابی

کشمش تیزابی درجه یک

 

کشمش‌ها یکی از انواع خشکبار تولید شده در کشور هستند که از قدیم الایام نقش مهمی در بازار ایران ایفا کرده و همیشه جزو لاینفک زندگی ما ایرانیان به حساب می آید زیرا این دانه های مقوی سرشار از مواد معدنی و ویتامین هستند که به خوبی نیاز بدن را برطرف می سازند.

یکی از فراوان ترین کشمش های تولیدی در مناطق مختلف کشور کشمش تیزابی است که مشتریان زیادی در بازار داخل و صادرات دارد.این محصولات با رنگ های کهربایی و خرمایی و دو نوع هسته دار و بدون هسته موجود بوده و تولید آن به روش سنتی و صنعتی صورت می گیرد و در روش صنعتی در کارخانه میزان تولید بیشتر و ضایعات آن کمتر خواهد بود.

در تولید کشمش تیزابی درجه یک از مایع تیزاب که جزو مواد قلیایی است و به خشک کردن سریع انگور و براقیت و تازگی این محصولات کمک می کند استفاده می گردد بدین ترتیب که پس از تیزاب زنی انگور آن را روی زمین در معرض نور آفتاب قرار داده تا خشک شود.

از مهم ترین قطب های تولید کشمش تیزابی در ایران می توان به مناطقی نظیر تاکستان قزوین ، ملایر همدان ، بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی ، قوچان و درگز خراسان ، اراک و زنجان اشاره کرد که با داشتن حجم بالای کشمش و همچنین کارخانجات فرآوری آن نیاز تاجران و شرکت های بازرگانی را برای عرضه در بازار داخل و صادرات تامین می کنند.
گردو چینی در دبی صادرات در این کشور رو به کاهش می باشد.

توزیع کشمش تیزابی

توزیع کشمش تیزابی درجه یک و صادراتی

فروش و توزیع کشمش تیزابی با کیفیت درجه یک و صادراتی از طریق کارخانجات ، بنکداران و مراکز خشکباری و فروشگاه های اینترنتی در سراسر کشور به طور گسترده و به صورت عمده و مستقیم انجام می گیرد تاجرانی که قصد صادرات این محصولات را دارند توصیه می شود که این کشمش ها را مستقیم و بدون واسطه از کارخانجات معتبر در مراکز تولیدی بخرند.

این مجموعه به عنوان مرکز توزیع انواع کشمش ایرانی صادراتی با کیفیت درجه یک مستقیم از کارخانه کشمش می باشد که چندین سایت تخصصی در زمینه آشنایی مشتریان با کشمش های ایران طراحی کرده تا بتواند نیاز مشتریان داخلی و صادراتی را در حجم عمده تامین نماید.

توزیع کشمش تیزابی این مجموعه به صورت بسته بندی کارتونی می باشد که کیفیت آن برای بازار داخل و صادرات یکسان می باشد اما نوع بسته بندی آن برای بازار داخل در کارتون 3 لایه 9 کیلویی با 8.5 کیلو کشمش و برای صادرات در کارتون های 5 لایه دارای لیبل ، شیرینگ شده و وزن های 5 و 10 کیلویی خالص می باشد.

مشتریان برای خرید انواع کشمش تیزابی درجه یک و صادراتی با قیمت مناسب و بسته بندی استاندارد می توانند با مدیر فروش کارخانه کشمش جناب آقای نادری فر که شماره تلفن آن در صفحات مختلف این سایت قرار داده شده ارتباط بگیرند و ضمن مشاوره رایگان و استعلام قیمت نسبت به تکمیل سفارش خود اقدام نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما