مرکز توزیع کشمش بیدانه پلویی

مرکز توزیع کشمش بیدانه پلویی و نخود سفید عمده مرغوب با به کارگیری انگورهای درشت و سالم و خشک کردن اصولی و استاندارد آن ها و رعایت نکات بهداشتی، مرغوب ترین نوع این محصول را به بازارها عرضه می کند برای استعلام قیمت و مشاوره رایگان با واحد فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

مرکز توزیع کشمش بیدانه پلویی

کشمش بیدانه پلویی

 کشمش بیدانه پلویی

کشمش بیدانه پلویی با طعم و مزه فوق العاده را می توان یکی از پرمصرف ترین انواع کشمش به شمار آورد که با استفاده از آن غذاهای برنجی و کیک و شیرینی های خوشمزه ای را تدارک دیده و در میز غذای روزانه و یا میز پذیرایی قرار داده می شود. نخود شکلاتی دارای فروش بسیار عالی در بازار برخوردار می باشند.

یکی از ملاک های برتری کشمش این است که فاقد هسته یا دانه باشد؛ با این اوصاف می توان به این نتیجه رسید که کشمش بیدانه آفتابی که عاری از ریزترین دانه هم می باشد؛ همان محصولی است که خیلی ها به دنبال آن بوده و لذا می توان این محصول را به خوبی در برنامه غذایی جای داد و فواید آن را دریافت نمود؛ گفتنی است کشمش بیدانه آفتابی را به عنوان کشمش پلویی نیز شناخته و رنگ آن سیاه  می باشد.

تهیه کشمش بیدانه پلویی اعلا به دو روش زیر انجام می گیرد :

  1. روش سنتی : در این روش انگور ها را پس از برداشت در مقابل آفتاب قرار داده و آن را به مرور زمان خشک می شود.
  2. روش صنعتی  : در این روش با استفاده از مایع تیزاب و گوگردی زنی در کارخانه با کمک دستگاه انجام می شود در  اولین مرحله شست و شوی دانه های انگور می باشد. بعد از شست و شوی انگور ها این محصولات توسط دستگاه های مخصوصی حرارت داده می شوند که در طی این حرارت دانه های انگور خشک شده و به کشمش تبدیل می شوند و سپس نمونه های با کیفیت آن از نمونه های بی کیفیت با دستگاه سورت لیزر جداسازی می شوند.در مراحل آخر این محصولات به مرحله بسته بندی منتقل خواهند شد تا برای پخش کشمش پلویی با کیفیت و مرغوب به بازار های داخلی کاملا آماده باشند.

توزیع کشمش بیدانه

مرکز توزیع کشمش بیدانه پلویی

کشمش بیدانه پلویی دارای کیفیت بسیار بالا بوده و تولیدکنندگان در هنگام تهیه و تولید این محصول تمامی نکات بهداشتی و سلامت را رعایت کرده‌اند این کالا به صورت کاملا ارگانیک و طبیعی تهیه و تولید شده به همین دلیل است که از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده و افراد زیادی متقاضی خرید این محصول هستند.

لازم است مشتریان بدانند که کشمش های بیدانه مورد نظر آنها با رنگ های مختلفی اعم از طلایی، قهوه‌ ای و سیاه  در مراکز توزیع به معرض فروش گذاشته می شوند. خریدارها باید در حین تهیه کشمش به کهنگی و تازگی این محصول توجه داشته باشند و بر اساس عطر و بویی که کشمش مورد نیاز آنها را دارا می باشد محصولات تازه را خریداری نمایند و باید بدانند که کشمش کهنه بوی نا مطبوع می دهد.

این مجموعه مرکز توزیع کشمش بیدانه پلویی در انواع مختلف به صورت بسته بندی شده مستقیم از کارخانه می باشد که محصولات خود را برای مشتریان در بازار داخل و صادرات آماده و عرضه می کند برای سفارش با مدیر فروش کارخانه هماهنگی لازم را در این سایت انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما