لیست قیمت کشمش پلویی درب کارخانه

مشتریان گرامی لیست قیمت کشمش پلویی اعم از آفتابی ، طلایی به صورت کاملا تمیز و بسته بندی شده در این مجموعه قابلیت استعلام داشته تاجرانی که قصد خرید مستقیم از درب کارخانه را دارند می توانند با بخش فروش در این سایت ارتباط بگیرند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

لیست قیمت کشمش پلویی درب کارخانه

کشمش پلویی کارخانه

 کشمش پلویی کارخانه

واژه ای که بیشتر در بین انواع کشمش عموماً شنیده می شود کشمش پلویی می باشد که در واقع این محصول در کارخانه فرآوری از طریق دستگاه های سورتینگ به صورت کاملاً مکانیزه از نظر رنگ و اندازه درجه بندی و در انتها بسته بندی می شود. در کشور ما بیشترین فروش را در بازار داخل و صادرات انواع کشمش پلویی به خود اختصاص داده است لذا به جهت چنین بازار پرفروشی باغداران رغبت زیادی برای تولید آن پیدا کرده اند.

کشمش پلویی به لحاظ شرایط آب و هوایی خاص و نوع اقلیم مراکز تولیدی متنوع و مرغوب بوده و باغداران روز به روز دنبال گسترش و توسعه بهتر این محصولات برای فروش بهتر در بازار می باشند.

در بین انواع کشمش پلویی تولید شده در ایران می توان به کشمش پلویی آفتابی نام برد که به راحت ترین روش در معرض نور آفتاب خشک و فراوری آن در کارخانه انجام می گیرد معمولاً بیشتر مصرف این محصول در بازار داخل بوده و در کارتون های 9 کیلویی که 8.5 کیلو خالص کشمش بسته بندی می شود. در ضمن بهترین مرکز تولید این محصول در ایران مناطق تاکستان استان قزوین و ملایر همدان می باشد که بیشتر نیاز کشور را تامین می کنند.

دیگر از انواع کشمش پلویی که بهترین و لوکس ترین محصول صادراتی ایران نیز شناخته می شود نوع طلایی بوده که به کشمش انگوری ، کالیفرنی و گلدن شناخته می شود و بهترین مناطق تولیدی آن ملکان و بناب آذربایجان و ملایر همدان می باشد این محصول بیشتر صادراتی بوده و قسمت اعظم آن به کشورهای عربی ارسال می شود.

قیمت کشمش پلویی

لیست قیمت کشمش پلویی

این مرکز برای تولید انواع کشمش پلویی چندین واحد تولیدی فرآوری و بسته بندی در ملکان آذربایجان و تاکستان قزوین در اختیار دارد که جهت عرضه محصولات برای صادرات و بازار داخل به صورت حرفه ای و تخصصی عمل می کند.

در سال 99 قیمت کالاها و محصولات در ایران متاسفانه نوسان بسیاری داشته لذا نمی شود قیمت انواع کشمش را درج کنیم پس اگر تمایل دارید که لیست قیمت کشمش پلویی و دیگر محصولات را از درب کارخانه جویا شوید کافی است با مدیر فروش کارخانه آقای رضا نادری فر ارتباط گرفته تا ایشان قیمت روز را خدمت شما ارائه نمایند.

گفتنی است که این مجموعه در حوزه انواع کشمش و مویز به صورت تخصصی برای بازار داخل و صادرات فعالیت دارد و تاکنون سابقه ارسال محصولات به کشورهایی نظیر ترکیه ، عمان ، عراق ، امارات ، انگلیس ، مالزی را داشته و اگر قصد صادرات دارید تمامی اصول مربوط  برای انجام صحیح کار در اختیار گذاشته می شود تا خلل و مشکلی به وجود نیاد.  

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما