قیمت کشمش پلویی و آجیلی 1401

قیمت کشمش 1401 ایران درانواع پلویی ، تیزابی ، آفتابی ، آجیلی سبز و زرد قلمی و مویز از حالت بی ثباتی و آشفتگی خارج خواهد شد؟ برای دریافت مشاوره و استعلام قیمت تاجران و شرکت های بازرگانی می توانند با بخش فروش کارخانه کشمش در این سایت ارتباط بگیرند.

قیمت کشمش پلویی و آجیلی 1401

انواع کشمش پلویی و آجیلی

قیمت کشمش 1401

کشمش ایرانی از دیرباز به دلیل طعم ، رنگ و تنوع زیادی که داشته مورد توجه کشورهای مختلفی به عنوان مصرف کننده قرار گرفته است. امروز در بازار کشمش رقابت شدید و تنگاتنگی بین کشورها به وجود آمده که بحث کیفیت و قیمت تمام شده آن بیش از پیش مورد توجه شرکت ها قرار گرفته که کشور ما در مقایسه با دیگر کشور ها در سال گذشته در بازار جهانی حضور کمرنگ تری داشته است.

در چند سال اخیر ویروس کرونا و نوسانات دلار چالش ها و مشکلات زیادی را برای کشاورزان ، تاجران و کارخانجات فرآوری کشمش ایجاد کرده که باعث وارد شدن ضرر و زیان به این اصناف گردیده است.

همانطور که اشاره شد کشور ما مرکز تولید انواع کشمش و مویز است که در زیر به آن اشاره می کنیم :

  1. کشمش آجیلی شامل : کشمش سبز کاشمر و کشمش زرد قلمی
  2. کشمش پلویی شامل کشمش پلویی طلایی ، تیزابی و آفتابی
  3. کشمش مویز شامل انواع مویز هسته دار ریش بابا ، رطبی ، بش و مویز بدون هسته شانی ، سیاه ، ازبک و افغان
تنوع کشمشی که در کشور ما به خاطر نوع اقلیم و شرایط آب و هوایی خاص دارد در هیچ کشور دیگری وجود ندارد ولی متاسفانه باا وجود این پتانسیل بالا خیل عظیم از کشاورزان و فعالان در این حوزه از وضعیت کنونی آن به خاطر بی سر و سامانی مدیریتی در قیمت کشمش ناراضی هستند.

قیمت کشمش 1401

قیمت کشمش 1401 در ایران

در این شرایط کنونی به کشاورز ، کارخانجات و بحث صادرات آسیب شدیدی وارد می شود که این مسئله در نیمه دوم سال 1400 به روشنی نمود کرد و صادرات کشمش از کشور ما به خاطر افزایش تصاعدی قیمت انواع کشمش کاهش شدیدی یافت و بسیاری از تاجران و شرکت های خارجی از کشورهای همسایه که به نوعی رقیب ما می باشد خرید خود را انجام دادند چرا که برای آنها قیمت بصرفه تر بوده است.

همه فعالان در حوزه کشمش امیدوار هستند سال 1400 که به اتمام می رسد این وضعیت آشفته و نابسامان نیز تمام شود و سال 1401 را با آرامش کاری و مدیریت بهتری شروع کنند تا بتوانند به اقتصاد کشور کمک کنند آیا به نظر شما این اتفاق خواهد افتاد؟

با توجه به شرایط کشور پبش بینی می شود که قیمت کشمش 1401 مثل سال گذشته نخواهد بود و نابسامانی آن کمتر و قیمت ها به ثبات خواهد رسید که ان شاء الله دوباره شاهد رونق روز افزون این صنف در بازار داخل و صادرات باشیم.

مشتریان گرامی سال 1401 را با نشاط اقتصادی همراه این مجموعه بسیار بزرگ و توانمند باشید که به صورت تخصصی در زمینه تولید و فرآوری انواع کشمش پلویی و آجیلی فعالیت دارد شما می توانید برای مشاوره ، راهنمایی و استعلام قیمت کشمش 1401 با مدیر فروش کارخانه کشمش جناب آقای نادری فر ارتباط برقرار کنند تا اطلاعات لازم خدمت آنها ارائه گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما