قیمت کشمش سیاه صادراتی درجه یک

قیمت کشمش سیاه صادراتی با کیفیت درجه یک مستقیم از کارخانه تولید و بسته بندی این مجموعه قابلیت استعلام دارد مشتریان عزیز سفارش انواع کشمش ایرانی را با بهترین گرید ممکن برای صادرات با این مجموعه تجربه کنند.

قیمت کشمش سیاه صادراتی درجه یک

کشمش سیاه صادراتی

کشمش سیاه صادراتی

کشمش سیاه محصولی سالم و مقوی که خاصیت درمانی خوبی برای تقویت ذهن ، حافظه و رفع کم خونی دارد این محصول به صورت ارگانیک و طبیعی در زیر نور آفتاب تولید می شود.

کشمش ایران در انواع رنگ های سبز ، طلایی ، قهوه ای و سیاه در مناطق مختلف تولید می شود که معمولاً هر چه کشمش تیره تر و سیاه تر باشد مقوی تر و مرغوب تر برای بدن بوده و مردم نسبت به خرید آن رغبتی بیشتری دارد.

 

در این مقاله می خواهیم در مورد کشمش سیاه صحبت کنیم این محصول در انواع کشمش پلویی سیاه یا آفتاب خشک و کشمش مویز سیاه در ایران وجود دارد که در کارخانجات صنایع غذایی از جمله تولید کیک ، کلوچه و در قنادی ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

 

**** در مناطقی از استان قزوین از قبیل تاکستان ، شال ، نرجه و اسفرورین کشمش پلویی سیاه یا آفتابی در حجم عمده با بهترین کیفیت تولید می شود که معمولاً در عملیات فرآوری آن در کارخانه بعد از دم گیری ، شستشو و سورتینگ به آن روغن می زنند و سپس در کارتون های 10 کیلویی خالص  بسته بندی و شیرینگ شده وبه کشورهای مختلف صادرات می شود البته عرضه آن به صورت فله همراه با دم  و الک شده در کیسه یا شسته شده نیز وجود دارد که بیشتر برای فروش و پخش در بازار داخل می باشد.

در مورد انواع کشمش مویز و بخصوص نوع سیاه آن می توان گفت که این محصول بیشتر هسته دار بوده و در مناطقی از استان فارس مانند داراب ، دشمن زیاری و شیراز به صورت کاملاً ارگانیک تولید شده ولی موجودی آن نسبت به سایر مویزها محدود می باشد.

قیمت کشمش سیاه صادراتی درجه یک

قیمت کشمش سیاه درجه یک مجموعه

در کنار انواع کشمش سیاه ایران نوعی مویز سیاه ، بدون هسته ، درشت و فوق العاده شیرین نیز وجود دارد که از کشورهای افغانستان و ازبکستان وارد ایران شده و با نام مویز افغان و ازبک به فروش می رسد ولی قیمت آن نسبت به محصولات کشور ما بسیار گران تر می باشد.

 

**** قیمت کشمش سیاه صادراتی و درجه یک این مجموعه در تاریخ 99/09/18 به شرح زیر می باشد :

  1. کشمش پلویی آفتابی در کارتون 9 کیلویی برای بازار داخل                     235000 تومان
  2. کشمش پلویی آفتاب خشک فله در کیسه کیلویی                                24000 تومان
  3. کشمش پلویی آفتابی صادراتی کیلویی                                              26000 تومان
  4. کشمش مویز سیاه بش شیراز کیلویی                                                54000 تومان
  5. مویز سرخ بش شیراز کیلویی                                                          30000 تومان
  6. مویز افغان کیلویی                                                                        86000 تومان

این مجموعه انواع کشمش سیاه صادراتی را با نازل ترین قیمت ممکن برای شما مشتریان عزیز جهت فروش در بازار داخل و صادرات عرضه می کند برای آگاهی از قیمت روز انواع محصولات مجموعه با مدیر فروش کارخانه کشمش جناب آقای رضا نادری فر ارتباط برقرار کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما