قیمت کشمش زرد طلایی امروز

در این مرکز قیمت کشمش زرد طلایی با بهترین کیفیت ممکن برای صادرات به صورت روزانه قابلیت استعلام دارد مشتریان عزیز می توانند با هماهنگی بخش فروش به صورت حضوری و غیرحضوری سفارش خود را ثبت کنند.

قیمت کشمش زرد طلایی امروز

تولید کشمش زرد طلایی

قیمت کشمش زرد

کشمش از محصولات اصلی تولید شده از انگور می باشد که هم برای فروش در بازار داخل و هم صادرات استفاده می شود یکی از کشمش های بدون هسته با حجم وسیع تولید در کشور کشمش زرد یا طلایی است که قسمت عمده عرضه آن برای صادرات به کشورهای کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و شمال آفریقا می باشد.

 

مهم ترین انواع کشمش زرد طلایی تولید شده در کشور عبارتند از :

  1. کشمش زرد پلویی به شکل بیضی و گرد که در مناطق ملکان و بناب آذربایجان شرقی و ملایر همدان تولید می شود.
  2. کشمش زرد قلمی به شکل دراز و کشیده که در مناطق کاشمر و خلیل آباد خراسان رضوی تولید می شود.
بهترین و محبوب ترین کشمش طلایی نوع پلویی می باشد که در تولید آن از مایع تیزاب و دود گوگرد استفاده می شود و انگورها را در بارگاه به صورت عمودی به زمین قرار می دهند تا خشک شود در ادامه کشمش ها را همراه با دم و شاخه در کیسه و گونی قرار می دهند و برای فرآوری به کارخانه می برند در آنجا ابتدا شستشو داده می شود سپس به گرمخانه برده می شود تا خشک شود و ممکن است دوباره نیز دود گوگرد در کارخانه نیز داده شود تا رنگ آن کاملاً زرد طلایی گردد سپس در سبدهایی ریخته شده و روی خط سورتینگ لیزر برده می شود تا از رنگ و اندازه درجه بندی شود محصول نهایی روغن زنی شده و در کارتون های 3 ، 5 و 10 بسته بندی و شیرینگ می شود.

قیمت کشمش طلایی

قیمت کشمش زرد طلایی امروز

قیمت انواع کشمش در سال 1400 رشد چشمگیری داشته و بیش از دو برابر افزایش قیمت خورده که این موضوع باعث رکود بازار و کاهش شدید صادرات کشمش زرد طلایی و نوع تیزابی نیز شده است زیرا با این قیمت ها صادرات این محصولات زیاد صرفه اقتصادی برای شرکت های بازرگانی و تاجران ندارد.

قیمت کشمش زرد طلایی بناب این مجموعه در امروز که در اواسط بهمن ماه 1400 قرار داریم با بهترین کیفیت در بسته بندی کارتون 10 کیلویی خالص و شیرینگ شده کیلویی 69000 تومان می باشد. 

فروش انواع کشمش صادراتی بدون واسطه و مستقیم از کارخانه کشمش این مجموعه با کیفیت تازه و مرغوب امکان پذیر می باشد و مشتریان گرامی می توانند ضمن هماهنگی با مدیر فروش مجموعه به صورت حضوری از خط تولید و فرآوری کارخانه و ظرفیت آن بازدید کنند و در صورت تایید نسبت به سفارش اقدام کنند.

این مجموعه علاوه بر تامین کشمش زرد طلایی مشتریان مطابق با سلیقه و نظر آنها این نوید را می دهد که می تواند تمام کارهای مربوط به صادرات نظیر بهداشت، استاندارد، گمرک، بارگیری و ترانزیت را نیز کامل انجام دهد و محصول را در هر مرزی که درخواست داشتند تحویل دهد فقط کافی است که با مدیر فروش کارخانه کشمش جناب آقای نادری فر ارتباط گرفته و ضمن استعلام قیمت مشاوره مورد نیاز را از ایشان بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما